افکار

- محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سردار سرتیپ حسن شاطری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید شاطری در سرزمین‌های لبنان در حالی که در خدمت‌رسانی به مردم این کشور کمک‌های انسان‌دوستانه و در صحنه سازندگی و بازسازی لبنان که توسط بمب‌های اسرائیلی تخریب شده بود نشان از این دارد که ملت ایران در بخش صلح، آبادانی و ترمیم خرابی‌های بعد از جنگ در حال فعالیت هستند و دشمنان ملت لبنان در حال تخریب.


وی افزود: دشمنان ملت لبنان در نابودی سرزمین و اقتصاد لبنان فعال هستند و طبیعی بود که رژیم صهیونیستی با نیروهایی که از ایران برای کمک‌های انسان‌دوستانه و بازسازی لبنان به این کشور مراجعه می‌کنند چنین برخوردهایی انجام دهند چراکه آنان تلاششان این است که سرزمین لبنان را خراب کنند.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اشاره و تصریح کرد: همدلی دولت، مجلس و قوه قضاییه مهمترین خط‌ مشی است که می‌تواند آرامش را در جریان انتخابات برقرار کند و همچنین کمک کنند عده‌ای که مخالفین آزادی و دموکراسی در ایران هستند به اهداف خود نرسند.


رضایی اضافه کرد: هماهنگی نیروهای نظام نقش مؤثری در انجام یک انتخابات سالم و موفق را می‌تواند داشته باشد.


وی در پاسخ به سئوالی در خصوص کاندیداتوریش گفت: به زودی پاسخ خود را در این باره اعلام می‌کنم.


رضایی همچنین در پاسخ به فارس درباره احتمال نامزدی هاشمی رفسنجانی گفت: بعید میدانم آقای هاشمی رفسنجانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده شوند.