دوباره رنگ سبز در حال مد شدن است

به گزارش افکارنیوز، رنگ سبز در بین مردم ما به دلیل منتصب بودن به ائمه از احترام خاصی برخوردار است, میتوان دلیل اصلی انتخاب رنگ سبز برای جنبشی که فکر براندازی نظام اسلامی را در سر داشت دانست, چون دشمنان فهمیده اند که باید از طریق وارد شدن به اعتقادات مردم ضربه سنگینی بر بدنه نظام وارد سازد.

جنبش سبز که حزب اصلی میر حسین موسوی کاندیدای دهمین دوره ریاست جمهوری بود رنگ سبز به عنوان نماد اصلی این حزب به مردم معرفی شده بود و از چند ماه قبل در بین مردم رنگ مد روز شده بود و کیف و کفش و مانتو روسری و شلوار با رنگ سبز را مد کرده بوند تا حزب و جنبش سبز را در بین مردم تبلیغ کنند.

مد شدن رنگ سبز از چند ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم به عنوان رنگ روز در بین جوانان رونق زیادی داشت بخصوص در بین زنان و دختران به طوری که اکثر فروشگاه های لباس در مراکز استانها لباس و کیف و کفش و مانتو لوازم دیگر را با رنگ سبز تبلیغ و دربین مردم رونق میدانند.

این اتفاق کم کم با توجه به نزدیک شدن به انتخابات دوره دهم شدت بیشتری می گرفت و به عنوان نماد جنبش سبز انتخاب و به مردم در رسانه های خودشان معرفی شد.

سناتور مک‌کین در فصل ۲۵ کتاب «سایه عقاب‌ها» که در سال ۱۳۸۴ چاپ و منتشر شده، حتی عنوان رنگ جنبش موسوم به «سبز» در سال ۱۳۸۸ را نیز پیش‌بینی و به نوعی انتخاب کرده است.

مک‌کین می‌گوید: «دانشجویان در آنجا بسیار باهوش و پیچیده هستند و بسیار فعال در اینترنت می‌باشند. من فکر می‌کنم ما باید یک پیام بفرستیم. فکر می‌کنم باید یک رادیو آزاد ایران داشته باشیم، فکر می‌کنم باید تلویزیون داشته باشیم. باید جنبش آزادی و استقلال را تشویق کنیم اما من فکر نمی‌کنم که موجه باشد که ما از لحاظ نظامی دولت را سرنگون کنیم. اما ما مطمئناً می‌توانیم آن‌ها را تشویق و کمک کنیم. ما این کار را در گرجستان کردیم و آن‌ها انقلاب گل سرخ را داشتند. و این کار را در اوکراین کردیم و آن‌ها انقلاب نارنجی را داشتند. شاید این انقلاب سبز باشد.

مک کین» در همایش «بنیاد ملی حمایت از دموکراسی» که در اثنای سالگرد انتخابات ایران که در اوایل تابستان سال گذشته برگزار شد، گفته بود: ما باید حمایت بیشتری از مخالفان بکنیم. به گفته او ما می‌توانیم دوستان و متحدان خود را برای به چالش کشیدن مشروعیت رژیم ایران به تحرک واداریم. او اذعان داشت: سبز‌ها سربازان ما هستند.

دلیل اصلی انتخاب این رنگ از سوی دشمنان ایران احترام مردم ایران به رنگ سبز بوده است.

رنگ سبز دوباره در حال مد شدن است

به گزارش خبرنگار قم فردا, جنبش سبز و گروه های ضد فرهنگی در صدد مد کردن دوباره رنگ سبز در کشور هستند, بر اساس مشاهدات خبرنگار ما از دو ماه گذشته رنگ سبز در حال مد روز شدن است.

این مسئله که در سال ۸۸ و چند ماه قبل از شروع انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری توسط جنبش سبز, حامی میر حسین موسوی به عنوان نماد این جنبش به مردم معرفی شد از چند ماه قبل از انتخابات مد روز شده بود.

از اوایل امسال نیز رنگ سبز در حال مد روز شدن است و گروه های ضد انقلابی و طرفدار جنبش سبز به شدت این رنگ را تبلیغ و به عنوان نماد دوباره خود در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به مردم معرفی می نمایند.

رنگ سبز که از چند ماه گذشته به عنوان رنگ مد روز به مردم از سوی گروهای ضد انقلاب و طرفدران جنبش سبز به مردم معرفی شد از چند روز گذشته شدت زیادی گرفته است و اکثر پوشاک ویژه بانوان با زنگ سبز به مشتریان عرضه می شود در بین آقایان نیز شلوار و کفش سبز به شدت در حال مد شدن می باشد و جسد مرده جنبش سبز را با این حرکت دوباره در حال زنده کردن و روح دادن هستند اما به لطف خداوند و هوشیاری مردم عزیز کشور ما تیرشان به سنگ خواهد خورد