تدبیر مقام رهبری در فتنه ۸۸ موجب شکست نقشه‌های دشمن شد

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم معرفی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد که در مصلای امام خمینی(ره) یاسوج برگزار شد، با ابلاغ سلام گرم و صمیمانه مقام معظم رهبری به مردم این استان، افزود: خاطره سفر شورانگیز رهبر معظم انقلاب به این استان در سال ۷۳ هنوز در خاطره‌ها و اذهان باقی مانده است.

وی اظهار کرد: در آن سفر تاریخی استقبال مردم از ایشان کم نظیر بود و مردم غیور و عشایر سلحشور منطقه نشان دادند که ارتباطشان با رهبری چقدر ارادتمندانه و صمیمانه است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: علاقه و ارتباط مردم ما با روحانیت اصیل سابقه‌ای به طول تاریخ و ریشه در گذشته‌ها دارد و علما و مراجع بزرگ ما پیروان اهل بیت هستند و پیوند مردم نیز با اهل بیت و به خصوص ابا عبدالله الحسین بی‌نظیر است.

محمدی گلپایگانی با بیان این‌که غربی‌ها به دنبال از بین بردن این پیوند هستند، تصریح کرد: با وجود همه دشمنی‌ها و توطئه‌ها، این پیوند زنده نگه داشته شده بیداری اسلامی نیز نشآت گرفته از آن است.

وی ادامه داد: امروز مکتب‌های دروغینی به خورد جوان‌ها می‌دهند و از طریق ماهواره‌ها می‌خواهند افکار و اذهان جوانان را مسموم کنند، اما یک عاشورای حسینی و یک محرم همه نقشه‌های یک‌ساله و چند ساله اینها را خراب می‌کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: تا زمانی‌که این پیوند با اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) وجود دارد، انقلاب ما آسیب پذیر نخواهد بود.

محمدی گلپایگانی با بیان این‌که نباید از دشمنان‌مان غافل باشیم، بیان کرد: آنها دائم در صدد توطئه برای انقلاب اسلامی هستند و در هر شبانه روز برای نابودی نظام ما نقشه می کشند.

وی ابراز کرد: کشور ما از یک رهبری بصیر، بینا، آگاه، جلوتر از زمان و متوسل و متوکل برخوردار است و اگر تدبیر حساب شده ایشان در فتنه ۸۸ نبود، طومار این حکومت در هم پیچیده شده بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری این کشتی را در این دریای متلاطم به ساحل نجات هدایت کردند.

محمدی گلپایگانی با بیان‌انی‌که در سال ۸۸ موضوع انتخابات نبود، گفت: ۲۰ سال توطئه کردند و نقشه کشیدند و نقش هر مهره معلوم و مشخص بود تا در سال ۸۸ با آن فتنه عظیم نظام را از بین ببرند، اما ولی فقیه با تدبیر و درایت و با حمایت ملت نگذاشت این اتفاق بیافتد.

وی همچنین با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی در دنیا، اظهار داشت: ما جنگ طلب نیستیم، اما این به معنای عدم آمادگی نیست و اگر شرایطی پیش آید و رهبر معظم انقلاب فرمان دهند، ملت امان دشمن را خواهند برید.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: ایران اسلامی امروز به جایی رسیده است که نه تنها آمریکا، بلکه هیچ کشوری جرات نمی‌کند به آن نگاه چپ کند.

محمدی گلپایگانی اضافه کرد: دشمن اکنون راهی برایش نمانده و دست به تحریم اقتصادی زده که به زودی این هم شکسته خواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم با حکم رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام سید شرف الدین ملک حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.