خاتمی عاقل‌تر از این است که با توصیه کسی کاندیدا شود

به گزارش افکارنیوز، درحالی که تنها سه ماه تا انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ باقیست و گمانه‌زنی‌های زیادی برای حضور افراد در انتخابات مطرح است؛ اخیراً در فضای رسانه‌ای کشور خبری مبنی بر نامه چند تن از اصلاح‌طلبان مجلس به خاتمی برای دعوت از وی به منظور حضور در انتخابات و پاسخ مثبت وی به این دعوت منتشر شد.

در این نامه که محمدرضا تابش و غلامرضا تاجگردون نیز از امضا کنندگان آن بودند؛ گفته شده بود رئیس دولت اصلاحات هم این نامه را پذیرفته و حضور خود در انتخابات را قطعی اعلام کرده است.

بر همین اساس غلامرضا تاجگردون از نمایندگان اقلیت مجلس نهم ضمن تکذیب نگارش چنین نامه‌ای به خبرنگار فارس گفت: من خاتمی را بسیار قبول دارم و اگر بیایید حتماً به وی رای می‌دهم اما از این نامه خبر ندارم.

وی در عین حال تصریح کرد: خاتمی عاقل‌تر از این است که با توصیه کسی کاندیدا شود و خودش هر وقت تشخیص دهد کاندیدا خواهد شد.

یک منبع نزدیک به سید محمد خاتمی نیز با بیان اینکه بعید می‌دانم این نامه درست باشد، درباره قطعیت حضور خاتمی در انتخابات ۹۲ به دیدار هفته گذشته خود با خاتمی و مثبت نبودن و عدم‌جمع‌بندی وی برای حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: بعد از عید و اواخر فروردین فضا روشن‌تر می‌شود اما خاتمی شخصاً علاقه‌ای به حضور ندارد اما عقل جمعی اصلاح‌طلبان در آمدن یا نیامدن وی موثر خواهد بود.

محمدرضا تابش خواهرزاده خاتمی و یکی از نمایندگانی که نام وی نیز جز امضاکنندگان این نامه بود ضمن سکوت درخصوص صحت و سقم این نامه درباره احتمال کاندیداتوری خاتمی و پاسخ مثبت وی به این دعوتنامه گفت: قطعیتر که شود، صحبت میکنیم.