فرمایشات رهبری در مورد مذاکره فصل‌الخطاب است

به گزارشافکارنیوز،محمد حسن‌ آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام رضا(ع) اظهار داشت: فرمایشات رهبر انقلاب نقشه راه را هم در بحثسیاست خارجی و هم در بحثسیاست داخلی در ابتدای سال ۹۲ برای همه مسئولان اعم از قوه مقننه، قوه مجریه، قوه قضائیه، مجمع تشخیص و سایر دستگاه‌ها مشخص کرد.

وی افزود: همه مسئولین کشور چه در بعد داخلی و چه در بعد خارجی باید در سیاست‌های کلان و نقشه راه فرمایشات ابتدای سال ۹۲ مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند. آصفری ادامه داد: متاسفانه در سنوات گذشته فرمایشات مقام معظم رهبری صرفا در حد چاپ بنر و برگزاری همایش مورداستفاده قرار می‌گرفت و در عمل شاهد تلاش برای اجرای فرمایشات ایشان نبودیم. این نماینده مجلس تصریح کرد: مجلس از ابتدای سال باید فرمایشات رهبری را در تصویب قوانین مدنظر قرار دهد؛ همچنین قوه مجریه باید در برنامه‌ریزی‌های خود این فرمایشات را مدنظر قرار دهد و سایر دستگاه‌ها هم باید این فرمایشات را به عنوان نقشه راه سرلوحه کار خود بگذارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مورد مذاکره با آمریکا هم اظهار داشت: در مورد مذاکره با آمریکا فرمایشات رهبر انقلاب باید فصلالخطاب همه موضعگیریها قرار گیرد چرا که هیچ کس به اندازه ایشان مسائل داخلی و خارجی را رصد نمیکند و دلسوزتر از ایشان برای این ملت و کشور به ارزشها وجود ندارد.