پشت پرده سیاسی سریال پایتخت!

به گزارشافکارنیوز،چندی پیش که آیت الله جنتی در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران، رسانه ها وبخصوص صدا و سیما را از اشائه تبلیغات زود هنگام انتخاباتی برخی اشخاص که احتمال نامزدی آنها در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم زیاد است، برحذر داشت.

این نکته قابل ذکر است که صدا و سیما بر اساس سیاست های خود در برنامه شناسنامه با شخصیت هایی همچون حسن روحانی، اسحاق جهانگیری, و مصطفی پور محمدی و برخی دیگر از افراد گفتگو کرده است که بنظر می رسد صحبت های آیت الله جنتی به این برنامه ومیزبان و میهمانان آن برمیگردد.

اما متاسفانه در برخی از برنامه های و سریال های تلویزیون شاه آن هستیم که به صورت زیرکانه از برخی از کاندیده ها حمایت می شود.

به طور مثال، آنچه در چند روز اخیر در برخی از محافل هنوری مطرح شده عمدتا مربوط به مجموعه پایتخت، آخرین ساخته سیروس مقدم است که در حال حاضر پخش از شبکه یک تلویزیون می باشد.

این سریال که از پرطرفدارتین سریال نوروزی می باشد در قسمت قبل، دقایقی را به موضوع نامه نوشت به رئیس جمهور اختصاص داد. این در حالی بود که سناریو به صورتی پیشرفت رفت که بارها از الفاظ همچون خدوم برای دولت و یا شخص رئیس جمهور به کار گرفته می شد.

اما جای سوال دارد، اینکه احمدی نژاد انسان خدومی می باشد شکی در آن نیست، اما تعجب و تامل بر انگیز تبلیغات گسترده ای است که سیروس مقدم در سریالش برای احمدی نژاد کرده است که علت آن هنوز … هیچ معلوم نیست.

نکته که در پایان به نظر می رسد لازم به ذکر است ، دولت برای کسب کردن رای و بازگرداندن چهره خود ، قصد حمایت از اهالی هنر را دارد تا آنها به هر بهانه ای با ترفند های گوناگون ذیرکانه از رئیس جمهور حمایت کنند و آقای سیروس مقدم سریال پایخت را دیگر سیاسی نکنید ، چون دیگر مردم به شما اطمینان نخواهند کرد.