به گزارش افکارنیوز، محسن رضایی شنبه شب در همایش تبیین حماسه سیاسی و اقتصادی در گچساران افزود: همه کسانی که پیرو فرموده مقام معظم رهبری به دنبال ایجاد حماسه هستند باید در عرصه انتخابات حاضر باشند.

رضایی بیان داشت: عده ای می خواهند من مانند سال ۱۳۸۴ به نفع گروهی و جریانی کناره گیری کنم ولی من اعلام کرده ام که این بار اهل فداکاری نیستم.

وی اظهار داشت: به آنها گفته ام یک جمع ۴۰۰ نفره تشکیل شود و با دعوت از کاندیداها، برنامه های آنان را برای انجام تحول اقتصادی و بیکاری و توسعه روابط بین الملل بررسی کرده و یکی از آنها را انتخاب کنند و بقیه هم به تیم فرد منتخب رفته و به او کمک نمایند.

رضایی بیان کرد: من در صورت پیروزی، بعد از انتخابات دولت فراگیر تشکیل می دهم و از همه دعوت می کنم در کابینه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به حجم مسائل و مشکلات موجود در جامعه گفت: حل این مشکلات نیازمند حماسه‌آفرینی بوده و مسأله مهم در این میان این است که حماسه بدون وحدت بوجود نمی‌آید.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مدیریت را یکی از مشکلات در کشور عنوان کرد و گفت: ساختار اداری و مدیریت کشور باید اصلاح شود و اصلاح مدیریت به معنای عوض کردن تیم مدیریتی نیست.

وی بیان داشت: حماسه سیاسی و اقتصادی زمانی شکل می‌گیرد که ما یک ظرفیت بزرگ در کشور ایجاد کنیم تا همه توانایی‌ها در آن جای گیرد.

رضایی ایجاد ایالت‌ها در کشور را یکی از برنامه‌های دولت آینده خود دانست و افزود: با این کار اختیارات اقتصادی به استان‌ها واگذار می شود تا در این زمینه برای اقتصاد خود تصمیم‌گیری کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مهمترین برنامه انتخاباتی را ایجاد دولت فراگیر اعلام کرد و گفت: دولت فراگیر جز در سایه وحدت همه اقشار و اقوام ایرانی و استفاده از ظرفیت های آنها ممکن نخواهد شد.