افکار

این روزها همزمان با آغاز سال جدید و تعطیلات نوروزی که بر حجم مسافران داخلی و خارجی به شدت افزوده شده است، از برخی مانیتورهای فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تصاویری از اسفندیار رحیم مشایی و جملاتی کوتاه از وی پخش می گردد.

به گزارش افکارنیوز، هنوز به اندازه کافی فرصت باقی است تا اسفندیار رحیم مشایی که در سالهای اخیر حاشیه هایی را برای دولتمردان دهم بوجود آورده است، کاندیداتوری خود برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را بصورت رسمی اعلام کند.

عده ای می گویند؛ احمدی نژاد هرگز این ریسک را نخواهد کرد و با توجه به احتمال عدم تائید صلاحیت مشایی از سوی شورای نگهبان، رئیس جمهور از گزینه دیگری غیر از مشایی حمایت خواهد کرد اما عده ای سخنشان منطقی تر به نظر می آید آنجا که معتقدند؛ عدم کاندیداتوری مشایی یعنی زیر سئوال رفتن فلسفه تمام هزینه هایی که رئیس جمهور بابت وی در سالهای اخیر پرداخت کرد.

با این حال بر خی تحرکات در داخل و خارج از کشور موید سخن کسانی است که مشایی را بعنوان کاندیدای اصلی احمدی نژاد برای انتخابات آتی ریاست جمهوری می دانند.

سایت بی باک با انتشار تصاویری گزارش داد؛ مانیتورهای راهروی اصلی فرودگاه بین الملی امام خمینی(ره) در تهران نیز با نمایش پشت سر هم تصاویر اسفندیار رحیم مشایی به همراه جملات کوتاهی از وی، حکایت از عزم جدی مشایی برای ورود به عرصه انتخابات دارد. عزمی که این روزها بیش از گذشته آثارش نمایان گشته است.

اگرچه برخی اتفاقات و شرایط آتی قطعا می تواند این عزم را متوقف نماید اما در حال حاضر از اقدامات مشایی و دولتی ها بوی کاندیداتوری اسفندیار رحیم مشایی بر مشام می رسد و این موضوع آنچنان قوت گرفته است که حتی عده ای از اعلام رسمی کاندیداتوری نیکزاد نیز تنها بعنوان به طفره بردن اذهان عمومی و احیانا محک و سنجش وضعیت رای دولت تعبیر می کنند.


گفتنی است؛ چند روز پیش حسین فاضلی دونده پیشکسوت ایرانی که اتفاقاً همشهری مشایی نیز است، موفق شد تور اروپایی دوهای نیمه استقامت و استقامت، عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

وی در این دور از مسابقات، با پیراهنی دوید که تصویر اسفندیار رحیم مشایی بر روی آن " سنجاق " شده بود.

این ورزشکار که حامی مشایی در اروپاست، قرار است دو هفته دیگر در مادرید اسپانیا نیز بدود.

این ورزشکار، چندی پیش بابت عدم رسیدگی مسئولان به وضعیت قهرمانان، گلایه کرده بود که حتی «یک وجب خاک» در زادگاهش ندارد. او با بیان این که «تاکنون ۴۰۰ مدال به وزن ۱۲ کیلو اندوخته ام و همه این مدال ها را با خون دل تمرین و ریاضت فراوان بدست آورده ام، گفته بود: در مسابقات جهانی با پرچم مقدس کشور و پیراهنی که مزین به تمثال مقام معظم رهبری است می دوم!



اما در تصویری که اخیرا برخی رسانه از این ورزشکار منتشر کرده اند، نه تنها تمثالی از مقام معظم رهبری دیده نمی شود بلکه درج تصویر اسفندیار رحیم مشایی بر روی پیراهن وی آنهم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، بسیار معنادار و عجیب به نظر می رسد.

کد خبر: 207056