فتنه‌گران می‌خواهند هاشمی را قربانی کنند

به گزارشافکارنیوز،حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به برخی اخبار ضد و نقیض درباره کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری، گفت: آنچه تاکنون درباره آقای هاشمی قطعی به نظر می‌رسد عدم کاندیداتوری ایشان در انتخابات است.

وی با بیان اینکه هاشمی تدبیر دارد و تدبیر او اجازه کاندیداتوری در انتخابات را نمی‌دهند، اظهار داشت: بخشی از دوستان نزدیک به آقای هاشمی گفته‌اند که به دنبال فردی نزدیک به هاشمی هستند و در حقیقت حضور خود آقای هاشمی را کاملا منتفی می‌دانند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه «هاشمی رفسنجانی حال و انگیزه ریاست‌جمهوری را ندارد»، افزود: ریاست‌جمهوری افراد پرتحرک و جوان را می‌طلبد نه افراد مسن.

ابراهیمی در عین حال تاکید کرد: جریان فتنه و اصلاحات می‌خواهد مجدداً هاشمی را قربانی مطامع خود کند و از وی به عنوان ابزار سیاسی استفاده کنند اما انتظار این است که آقای هاشمی چنین اجازه‌ای به اصلاح‌طلبان ندهند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان برای تفرقه در جبهه اصولگرایی به دنبال کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی هستند و به خوبی می‌دانند که هیچ‌ نامزد اصلاح‌طلبی نمی‌تواند مورد وثوق همه اصلاح‌طلبان باشد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: بعید میدانم در صورت کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی، مردم به وی اقبال داشته باشند و انشاالله که خود آقای هاشمی هم به این موضوع آگاه باشد.