صبح امروز سايت رسمي دبيرخانه مجلس خبرگان رهبري مورد حمله سايبري قرار گرفته و خبري جعلي مبني بر درگذشت آيتالله هاشمي رفسنجاني روي آن منتشر شده بود.

به گزارش فارس، در خبر ساختگی مذکور که با تصویر اطلاعیه ترحیمی نیز همراه بود، درگذشت رئیس سابق مجلس خبرگان رهبری از سوی هیئت رئیسه و اعضای این مجلس تسلیت گفته شده بود.

محسن هاشمی رفسنجانی فرزند آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با تکذیب خبر فوق تأکید کرد که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.

این خبر همچنین از سوی دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و رضا سلیمانی مدیر کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز تکذیب شده است.

آیت‌الله قرشی نماینده مجلس خبرگان رهبری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تأکید کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح در کمال صحت و سلامت در مجلس خبرگان رهبری حضور داشته است.

دقايقي قبل در يك حمله سايبري به سايت مجمع تشخيص مصلحت نظام، خبر غير واقعي درگذشت رئيس مجمع و پيامي از سوي رهبر معظم انقلاب در اين زمينه منتشر شده كه متن آن با متن پيام جعلي اعضاي مجلس خبرگان در سايت دبيرخانه اين مجلس مشابه است.