به گزارش افکارنیوز، ابراهیم نکو با انتقاد از اقدامات اخیر دولت در برگزاری سفرهای بی نتیجه استانی، گفت: مردم باید بدانند که در مدت زمان کوتاه امکان اجرا و بهره‌برداری هیچگونه طرحی از سوی دولت وجود ندارد و هدف دولت در سفر اخیرش به سمنان تنها جنبه سیاسی دارد.

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه سفر استانی دولت به سمنان تنها جنبه تبلیغاتی و انتخاباتی دارد، افزود: از طرف دیگر باید توجه داشت که اگر در حین این سفر اقدامات هم صورت گیرد تنها با اهداف سیاسی است.

وی ادامه داد: دولت باید در مدت باقی مانده تمام تلاش خود را بر برگزاری صحیح انتخابات ریاست جمهوری و تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی متمرکز کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه سفرهای استانی دولت در شرایط کنونی نتیجه‌ای جزء صرف بیت المال ندارد، گفت: متأسفانه تنها هدف دولت از سفرهای استانی در شرایط کنونی جمع‌آوری رأی برای کاندیدای مورد نظرش است.

نکو با انتقاد از حضور مشایی در سفر استانی دولت به سمنان، افزود: حضور چنین افرادی در سفر نشان‌دهنده تفکر و هدف احمدی‌نژاد از این‌گونه سفرها است، از این‌رو این موضوع شفاف است که دولت در این سفرها تنها به دنبال مطرح کردن کاندیدای خود بوده و اقدامات کنونی احمدی‌نژاد از نظر اخلاق به دور است.

وی با اعلام اینکه سفرهای تبلیغاتی دولت تنها احساس بدبینی را میان مردم افزایش می‌دهد، تصریح کرد: دولت در مدت زمان کوتاه به جای این‌گونه اقدامات باید کارهای نیمه تمام خود را به پایان برساند.

نکو با انتقاد از برنامه دولت در برگزاری همایش ۱۰۰ هزار نفری تقدیر از فعالان نوروزی، یادآور شد: در چند وقت اخیر از سوی دولت شاهد یکسری ریخت وپاش‌هایی هستیم که این موضوع را می توان در برگزاری گرده‌همایی جزیره کیش مشاهده کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه هزینه کردن بیت المال از سوی دولت در جنبه‌های تبلیغاتی و انتخاباتی تنها نمک بر زخم مردم می‌پاشد، گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط باید جلوی این‌گونه اقدامات دولت را بگیرند، از طرف دیگر دولت هم باید به دنبال حل مشکلات مردم باشد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، با اعلام اینکه متأسفانه برخی رسانهها به بنگاههای تبلیغاتی برای اقدامات دولت تبدیل شدهاند، یادآور شد: سازمانهای مربوطه باید در عملکرد این رسانهها تجدید نظر کنند.