به گزارش افکار نیوز به نقل از سایت عماریون حاج منصور در مراسم زيارت عاشوراي صبح چهارشنبه حسينيه صنف لباس فروش تهران با حمله شدید به یکی از نزدیکان رئیس جمهور از احمدی نژاد انتقاد کرد.
اهم سخنان این مداح معروف به این شرح است:

- ما، هم دولت را قبول داریم، هم مجلس را، هم قضاییه را و هم خبرگان را؛ اگر کسی هم علیه اینها حرف بزند تو دهنش میزنیم، اما شما ببینید خودِ اینها چه طوری دارند برای همدیگر میزنند! و همدیگر را اذیت می کنند! این وسط فقط مردم اذیت می شوند.

- پول مردم و بیت المال را ببینید چه طور دارند خرج می کنند! می آیند و ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون به حساب امام جمعه ها می ریزند البته آنها هم عودت می دهند ولی باز دوباره به طریقی به حسابشان می ریزند! تو، رییس دفتر رییس جمهوری؟! یا بنگاه معاملات ملکی داری؟! این ملعون یهودی صفت الآن دارد پول خرج می کند برای یک روزی که اگر بخواهد کاندید شود… آنهم با آن پرونده اش! و متأسفانه آن آقا{رییس جمهور} می گوید به او کاری نداشته باشید. ان شاألله من به وقتش همه چیز را خواهم گفت.


- باید حواستان باشد که انقلاب مصر، تونس، لیبی و … همه خوب است و باعثبیداری شده اما نباید گول بخورید که بعضی ها مرتب می گویند که «ظهور نزدیک است»! از زمان مصیبت بر حضرت زهرا(س) گفته شده که ظهور نزدیک است؛ قرآن هم فرموده که ظهور نزدیک است؛ امامان(ع) هم فرموده اند… ما هم می گوییم که ظهور نزدیک است؛ اما کی؟ فقط خدا می داند و بس. مراقب باشید که گول نخورید.
میلیون ها جزوه درست کردند - معلوم است که از کجا آمده - به عنوان اینکه ظهور نزدیک است و طوری القا می کنند که انگار همین فرداست و مردم را با این کارها بدبین می کنند به آقا و ظهور ایشان و این کار، خواستِ وهابیت است.

- بعضی می گویند «فقط خدا» که این نوعی انحراف است چرا که ما از طریق «امام» باید به خدا برسیم. از راه نبوت و امامت و … باید به خدا برسیم. می خواهند با این کار، امامت و مهدویت را یک طوری خدشه دار کنند. فریب نخورید. مانند آن کسی{رییس جمهور} که می گوید «پول یارانه ها مال امام زمان(عج) است و…»؛ که باید به آنها گفت: این یارانه ها مال مردم است و به خودشان بر می گردد.

تا حالا کالاها و خدمات با سوبسید بوده اما الآن آزاد شده و پولش را به مردم میدهید و می گویید که هزینه واقعی اینقدر است و باید مدیریت کنید و درست مصرف کنید. خب این کار، خیلی خوب است و ما هم ممنونیم ولی اینکه «این مال امام زمان(عج) است درست نیست. چرا که اگر زمانی این دولت یا دولت بعد نتوانست یارانه را پرداخت کند، آیا مردم به امام زمان بدبین نمی شوند؟

اين مردم كه بهترين مردم هستند و در طول اين سالها با گراني ها ساخته اند؛ ديگر چرا اين يارانه ها را به آقا نسبت مي دهيد؟ كلّ زندگي ما به امام زمان بر مي گردد. رزق و روزي ما به دست اهل بيت (عليهم السلام) است. تمام خلق بواسطه آنها روزي مي خورند. و متأسفانه تقسيرهايي كه اين بي بي سي ملعون از صحبت هاي اين آقايان مي كند خيلي خطرناك است و اينكه بارها مقام معظم رهبري فرمودند مراقب سخنان خود باشيد براي همين است.