فضای انتخابات را از تخریب و توهین دور کنیم

به گزارش افکارنیوز، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی شد و اظهار داشت: در فضای انتخاباتی باید عقاید اشخاص، قومیت‌ها و قبیله‌ها مورد احترام قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مؤمن در بیان برخی از گفته‌ها و حرف‌هایی که خیری در آن نیست اگر سکوت کند موجب رضای خدا خواهد بود.

امام جمعه اراک تصریح کرد: توجه به ارتقای سطح کیفی حضور آحاد مردم در انتخابات با تکیه بر بینش و آگاهی عمیق سیاسی اجتماعی یک امر مهم و اساسی در آستانه انتخابات است که برای رسیدن به این مهم یعنی پرداختن به کیفی‌سازی انتخابات نیازمند یک برنامه‌ریزی دراز مدت و کارآمد هستیم.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در بعد داخلی و استمرار تحریم‌ها و تهدیدها و نقش ایران در موضوع هسته‌ای و مسائل منطقه‌ای و مقاومت اسلامی که در تمامی این عرصه‌ها، ملت آگاه و با مسئولیت ایران اسلامی قطعاً حماسه سیاسی خلق خواهد کرد بسیار با اهمیت است و باید برای آن برنامه‌ریزی دقیق انجام داد.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: در همین راستا، مشارکت پرشور مردم در انتخابات، بارزترین جلوه جامعه‌پذیری سیاسی را به دنبال خواهد داشت و نظام اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه و بر اقتدار آن خواهد افزود.

وی اظهار داشت: باید امروز با استفاده درست از ابزارها و اقدامات هدفمند و صحیح، گامهای مثبتی برداشت و با مدیریت درست و ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت سیاسی و اقتصادی به منظور رسیدن به اهداف و تحقق شعار حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی تلاش و همت مضاعف داشته باشیم.