آمریکا را روی پُل برده‌ایم و تا ضربه فنی چیزی نمانده است

به گزارش افکارنیوز، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاحیه دوره آموزشی شهید سیده طاهره هاشمی که با حضور فرماندهان نواحی شهرستان های بسیج سراسر کشور برگزار شد گفت: امام خامنه ای در سال جدید خواستار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شده اند و الگویی بالاتر از حضرت زهرا سلام الله علیها برای حماسه سازی در سیاست و اقتصاد وجود ندارد.

سردار نقدی با اشاره به حماسه های حضرت زهرا سلام الله علیها در زمینه سیاسی و اقتصادی در طول زندگی پربرکت خود اظهار داشت: تقارن شروع سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها حاوی پیام می باشد و شهدایی همچون شهید دیالمه و شهید سیده طاهره هاشمی نیز راه این حضرت را رفتند و این شهدا حجت های خدا هستند تا کمبودها، مانع حرکت نشود.

وی با اشاره به نامگذاری حکیمانه امسال از سوی ولایت، حماسه سازی را در اوج جنگ و سختی ها دانسته و تصریح کرد: امروز خصومت آمریکا با ایران در اوج خصومت و درگیری می باشد و ولی امر در این وضعیت خواستار حماسه سازی شده اند چراکه آمریکا، اروپا و جوامع استکبار منشاء و ملجا تمامی ظلم ها، مرکز تولید سلاح های پیشرفته و کشتار جمعی، منشاء تولید فیلم ها و محتوای فاسد و مستهجن، منشاء اختلافات بین اقوام و جوامع، پشتیبان تولید مواد مخدر و محور غارت ثروت و اقتصاد جوامع می باشد.

سردار نقدی به نقش آمریکا در اتفاقات میانمار و سوریه و پشتیبانی از رژیم صهیونیستی اشاره نموده و ادامه داد: " شیطان بزرگ " بودن آمریکا یک شعار نیست بلکه یک حقیقت است و امروز جمهوری اسلامی با وجود برخی کاستی ها تنها نماد حقیقت و حقانیت می باشد و در هیچ جای دنیا حقیقت نابی که امروز جمهوری اسلامی پرچمدار آن است دیده نمی شود چون ایران تنها کشوری است که با حقیقت اسلام ناب در سراسر جهان از مظلومین دفاع می کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تقابل امروز ایران و آمریکا را اوج درگیری و جنگ دو نماد حق و باطل دانسته و بیان کرد: آمریکا چون توان نظامی کافی ندارد، نمی تواند در جنگ با ایران از سلاح استفاده کند چراکه طبق محاسبات شکست خواهد خورد ولی از گزینه نظامی بعنوان گزینه ی روی میز حرف می زند و یا از حمله نظامی اسرائیل به ایران حمایت می کند اما خوب می داند که قدرت کار نظامی را ندارد.

سردار نقدی با بیان اینکه معاویه لعنت الله علیه در اوج درگیری که سلاح کارایی نداشت، قرآن ها را بر سر نیزه کرد افزود: امروز آمریکا در تمام عرصه ها غیر از نظامی، سرسختانه با ایران دشمنی می کند و اوباما دروغگوترین و منافق ترین رییس جمهور آمریکاست که حتی در عرصه داخلی و خارجی هرجا زمینه شکوفایی و پیروزی برای ایران باشد، مقابله می کند.

وی معاملات بین المللی با دلار را یک ظلم تاریخی و قانون استعماری دانسته و خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در عرصه فرهنگی و تبلیغی، ۷۰ فرستنده ماهواره ای علیه ایران را به ۱۲۰ فرستنده افزایش داده است؛ در عرصه تروریستی در نزدیکی کاخ سفید به منافقین دفتر کار داده و از ترور دانشمندان ایرانی حمایت می کند؛ جایزه اسکار را طی دو سال اخیر به فیلم های ضدایرانی و غیر هنری اختصاص داده است؛ ورزش کشتی را از المپیک حذف نموده و… که شمردن دشمنی های آمریکا علیه ایران فرصت زیادی می خواهد. و امروز ملت ایران در کُشتی با آمریکا توانسته آمریکا را روی پل ببرد و با کمی مقاومت می تواند آنرا ضربه فنی کرده و شکست دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان اینکه نام بردن از حماسه، ذهن ها را به بسیج متبادر کرده و بسیج حرف اصلی را در حماسه می زند گفت: فرمانده این میدان حماسی، مقام معظم ولایت است که با این سن و سال چقدر کار می کند و در تمامی عرصه ها رصد، راهنمایی، پیگیری و مطالبه می نماید.

سردار نقدی، ولیّ امر و مردم انقلابی را حجت های امروز عنوان نموده و اظهار داشت: سال گذشته با وجود تحریم های خارجی و سوء مدیریت های داخلی، مردم در ۲۲ بهمن حضوری بر خلاف انتظار دشمنان و حتی مسئولان داشتند و از نظام و انقلاب دفاع کردند. ملت ولایتمدار ایران اسلامی نعمتی است که خدا به هیچ پیامبری در طول تاریخ نداده است که به برکت خون شهدا و استواری ولایت در زیر باران تهاجم تبلیغاتی و شایعه پراکنی دشمن از حقیقت دفاع می کنند و هر روز ارزش ها به صورت ناب تری عرضه می شود.

وی با اشاره به عنایت حضرت زهرا سلام الله علیها به شهید برونسی در نشان دادن معبر و راهنمایی شهید وزوایی توسط امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در جبهه؛ ادامه داد: بی شک اهل بیت علیهم السلام نیز بسیج را در عرصه های مختلف تنها نمی گذارند همانطور که تاکنون توانستیم در مقابل همه استکبار ایستادگی کنیم.

سردار نقدی حماسه را حرکت پرشور و انجام ویژه و غیر عادی کارها دانسته و بیان کرد: در این راه به کمبودهای جزئی و کمبود امکانات نباید توجه کرد بلکه این اراده انسان است که کارها را انجام داده و با ابتکار و خلاقیت و توکل و توسل، بن بست شکنی می کند.

وی در پایان سخنان خود نمایان شدن طلیعه پیروزی در گوشه های دنیا را یادآور شده و افزود: بسیج با حماسه سازی های خود به دشمن نشان خواهد داد اگر متوسلیان را از ما گرفته، امروز صدها متوسلیان در ایران وجود دارد که تا پرچم اسلام را در افق جهان برافراشته نکنند استراحت نخواهند کرد.