روایت عسکراولادی از سابقه آشنایی با آیت‌الله مصباح

به گزارش افکارنیوز،حبیب‌الله عسکراولادی امروز در دیدار جمعی از مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) با آیت‌الله مصباح یزدی اظهار کرد: شرایط حساس و خاصی بر کشور حاکم است و در این برهه زمانی رهبر معظم انقلاب تمام مقدمات را به منظور یک جهش عظیم اقتصادی و سیاسی کافی دانسته‌اند.

همه‌چیز برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی فراهم است

وی افزود: تاکیدات رهبری در مورد خلق حماسه سیاسی و اقتصادی گویای این واقعیت است که ملت ایران می‌تواند با کار و تلاش کافی به نتیجه مطلوب دست یابد.

دبیرکل جبهه پیروان امام و رهبری با بیان اینکه سابقه آشنایی‌اش با آیت‌الله مصباح یزدی به سال ۱۳۴۱ و زمان انتشار مجله انتقام باز می‌گردد، گفت: تاریخ مبارزات مردم ایران در قالب نهضت اسلامی امری است که برخی افراد و رسانه‌ها از آن بی‌اطلاع هستند و همین امر سبب بعضی تهمت‌ها و تشکیل پرونده‌های سیاه برای خود آن اشخاص می‌شود.

وی ادامه داد: حضور در محضر علما و بزرگان دین از جمله سفارشات امام راحل بود و ما نیز بر همین اساس امروز به محضر آیت‌الله مصباح یزدی رسیده‌ایم تا از رهنمودهای ایشان بهره‌مند شویم.

دعوت عسکر اولادی از آیت‌الله مصباح برای بازدید از ستاد مرکزی کمیته امداد

عسکراولادی خاطرنشان کرد: از همین فرصت استفاده میکنیم و از آیتالله مصباح یزدی دعوت میکنیم روزی به تهران بیایند و فعالیت ستاد مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) را از نزدیک مشاهده کنند.