آیت‌الله خرازی: نه ائتلاف میکنم نه کنار می روم

به گزارشافکارنیوز،آیت‌الله سید محمدباقر خرازی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح موزه ساعت کرمان اظهار داشت: کرمان شهر تیزهوشی‌ها و تاریخ‌ساز است و امیدواریم همان طور که سرداران بزرگی را در جنگ و عالم سیاست و فرهنگ تربیت کرده‌ و نسبت استان‌های دیگر ‌کم نظر‌ است بتوانیم خدماتی را در دولت آینده نسبت به کرمان داشته باشیم.

وی بیان داشت: طرح و برنامه اقتصادی دولت حزب‌الله را برای کرمان و تک‌تک شهرها آماده کرده‌ایم، حداقل ۴۰ شهر را تاسیس می‌کنیم، کانال شمال و جنوب را از قلب کرمان عبور می‌دهیم و تمام کویر را شاداب می‌کنیم.

خرازی افزود: بخش‌های هکتاری که در این سرزمین است به تمام جوانان به صورت ماکت عمرانی می‌دهیم که طی دو سال آنها را آباد کنند با توجه به اینکه توانسته‌ایم به صنایعی دست یابیم که پسته در برابر آن چیزی نیست.

وی تصریح کرد: گیاهانی در استان کرمان می‌روید که از آن می‌توان بنزین سوپر هواپیما تولید کرد، سالانه ۴۰ میلیارد دلار درآمد خالص بنزین است.

خرازی بیان داشت: کرمانی‌ها باید آماده جهش تمام عیار اقتصادی باشند، حماسه اقتصادی در دولت حزب‌الله پدید می‌آید و کار به جایی می‌رسد که هیچ جوانی بدون زمین مرفه، زیبا، ‌به روز‌ و در نهایت مدرنی ملی و بومی نیست.

وی گفت: مردم کرمان مردمی ولایتمدار هستند و کرمان پایتخت درایت شرقی کشور است، توصیه ولایتمداری در مرزهای شرقی توسط کرمانی‌ها انجام می‌شود.

دبیرکل حزب‌الله ایران با اشاره به اهداف ده‌گانه‌ انتخاباتی خود ابراز داشت: ‌ عرضه معارف ولایی شیعه، بازسازی چهره تخریب شده حزب‌الله، عرضه عملی اخلاق، آداب و تقوای سیاسی، ‌تعبد ولایی ‌که باید با اطاعت محض از رهبری به نسل آینده‌ بیاموزیم و ادب رهبرداری را عملا نشان دهیم از اهداف دولت حزب‌الله است.

خرازی خاطرنشان کرد: در دولت آینده از همه جریان‌های سیاسی استفاده می‌کنیم و بساط کمپانی‌های دولتی را به هم می‌ریزم، هر دولتی که می‌آید مسئولان تغییر می‌کنند، اما در دولت حزب‌الله اینگونه نیست، برخی از اعضای کابینه می‌مانند، وزرا و کسانی که بتوانند با دولت حزب‌الله کار کنند، باقی می‌مانند. ‌

وی ابراز داشت: کسانی که در خانه نشستند به دولت بر می‌گردانیم، کاری به جناح چپ و راست نداریم، خودی و غیر خودی نداریم هر کس که دارای شرایط پنج‌گانه مدیریت حزب‌الله باشد، اعتقاد به نظام، انقلاب و رهبری ولایت مطلقه ‌فقیه داشته باشد، مدیر متمرکز باشد، ‌ دو شغله نباشد، مدیر درآمدی باشد، متخصص علمی و عملی باشد در دولت ما می‌ماند.

خرازی ابراز داشت: مدیران دولت ما باید به بخش خصوصی به شدت اعتقاد داشته باشد و کوچک شدن دولت را باور کند.

خرازی عنوان کرد: از سیل بنیان‌کن پناهندگی سیاسی در کشور که خطرناک شده، جلوگیری ‌می‌کنیم و نخبگان سیاسی باید به مرزهای میهنی خود برگردند‌.

خرازی بیان داشت: هدف دیگر ما این است که در کشور افشاگری‌های زیادی شد، سیاست بگم‌بگم تنها متعلق به احمدی‌نژاد نیست، همه از یکدیگر پرونده درست کرده‌اند و این امر‌ شیرازه اعتماد به کشور را از بین می‌برد.

وی افزود: کسی باید بیاید که هیچ‌گونه پرونده سیاسی، اقتصاد و اخلاقی نداشته باشد که ما الحمدالله اینها را نداریم، کسی بیاید که همه را جمع کند.

خرازی خاطرنشان کرد: از ناشناختگی خود برای گذر دادن انقلاب از گذرگاه‌های خطرناک غرب و شرق استفاده کنم، زیرا ملت ما ناشناخته است، ۲۱ بهمن اعتراض‌های زیادی وجود دارد، اما ۲۲ بهمن همه در خیابان حاضر هستند، حتی مسئولان هم مردم خود را نمی‌شناسند چه برسد به کشورهای خارجی.

خرازی عنوان کرد: ۲۵ سال طرح و برنامه این دولت و دولت‌های بعدی را آماده کردیم و امیدواریم بتوانیم آن چه را کار کردیم به جامعه عرضه، امید نشاط مردم را افزایش و حماسه سیاسی و اقتصادی برای بروز فوران ولایت فرهنگی پدید آوریم.

وی ابراز داشت: رئیس جمهور آینده باید دلی به اندازه کره زمین داشته باشد و چیزی غیر از فقیه نمی‌تواند این کار را انجام دهد، زیرا فقیه متصل به دریای بی‌کران ولایت است.

خرازی اذعان داشت: مشکل ما سرمایه است به دلیل اینکه فوق لیسانس پول و بانک دارم و مشغول تحصیل در دوره دکترا هستم، می‌دانم با پول چگونه باید بازی کرد که نه بانک بتواند ربا بدهد و بگیرد و نه بانک‌ ورشکسته نشود.

وی خاطرنشان کرد: بنای این امر را ریخته‌ایم، پول‌ها تنها برای سرمایه‌ای و واسطه‌ای وارد کشور می‌شود و به هیچ‌وجه در حوزه تجارت نمی‌آید.
خرازی بیان داشت: یارانه‌ها برای کف پرداخت باید باشد، اما شیوه آن را تغییر می‌دهیم، کاری می‌کنم که پرداخت بیشتر می‌شود، اما پولی دست مردم داده نمی‌شود، اکنون خوداشتغالی گول‌زننده پدید آمده است.

وی عنوان کرد: گره‌های نظام را می‌دانم که باید باز شود، کشور ما تنها مدیرت می‌خواهد، لذا دولت حزب‌الله را به شدت کوچک ‌و به برنامه‌ریز و ناظر بدل می‌کنیم.

خرازی افزود: اقتصاد کشور ویرانه است و که باید بازسازی شود، تمام طرح‌های ناتمام احمدی‌نژاد که بسیار هم زحمت کشیده، اصلاح کنم، حتی از خودشان برای اتمام آنها استفاده می‌کنم، نمی‌گذارم در خانه بماند، اگر به خانه برود، مسئله برای نظام درست می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: قانونی که اکنون در کشور گذاشته می‌شود، برای کار کردن نیست، برای این است که مانعی ایجاد شود در دولت حزب‌الله زمینی باقی نمی‌ماند که صاحب نداشته باشد، روستاهای تخریب شده را مدرن می‌سازم.

خرازی اذعان داشت: در چهار سال اول نمی‌توانم خیلی کار کنم، برآیند دولت من هشت ساله است، پرواز من در سال سوم تا ششم است، مهم‌ترین ویژگی دولت حزب‌الله این است که به هیچ‌وجه با اعوام و انصار خود نمی‌آیم، استقبال مردمی ندارم، استقبال مردمی تنها متعلق به رهبری معظم است.

وی افزود: من دنبال مردم می‌دوم، سفر استانی و شهری دارم تا راست و دروغ را پیدا کنم، کارخانجات باید در اختیار دولت باشد، زیرا من فقیه‌ام و این کار بزرگترین خدمت به دولت است.

خرازی خاطرنشان کرد: نه با کسی ائتلاف می‌کنم، نه کنار می‌روم، با هیچ‌کس از سران قوا، احزاب، وزرا، کاندیداها، استانداران ملاقات نکرده و نمی‌کنم، زیرا نمی‌خواهم خود را مدیون کسی بدانیم از شب اول قبر خودم می‌ترسم.

وی در مورد برنامه‌های خود در حوزه ورزش خاطرنشان کرد: شش اصل مهم درباره ورزش دارم، ورزش باید ۱۰۰ درصد‌ قهرمانی در سطح بین‌المللی و المپیک باشد، لذا همه کار می‌کنم، ورزش باید در طریق اقتصاد و اقتصاد در طریق سیاست باشد.

خرازی بیان داشت: ورزش ‌صنعت اقتصادی است، نه یک بازی مسخره، نماد اقتدار ملی است، تردید نکنند که مسئولان فوتبال کشور را یک ثانیه نمی‌گذارم بمانند‌، بهترین مربیان دنیا را می‌آورم حتی برای استان‌ها.

وی عنوان کرد: به ورزش به عنوان یک صنعت درآمدی نگاه میکنم، بهترین مربیان را برای تربیت مربی و داور میآورم، اکنون در فساد ورزشی غوطهور میشویم، تمام ورزشها را در نهایت درجه علمی دنبال میکنم.