به گزارش افکارنیوز،'محمدجعفر بهداد' روز شنبه در گفت وگو با ایرنا در خصوص صدور ویزا به آمریکا برای رحیم مشایی و هیات همراه گفت: تقاضای صدور ویزا به سازمان ملل داده شده و آن ها باید این موضوع را پیگیر باشند و این مساله به این بستگی دارد که آن ها در این راستا چه قدر موفق باشند.

وی با اشاره به این که بیشترین ایرانیان مقیم خارج در آمریکا ساکن هستند، گفت: بطور طبیعی رسیدگی به وضعیت و مشکلات آنان از وظایف دولت جمهوری اسلامی ایران است و احیای ارزش های ملی و فرهنگی هموطنان در خارج نیز از نقطه نظر تامین منافع و امنیت ملی ضروری و قابل توجیه است.
وی افزود: رییس دفتر رییس جمهوردر سفر سه روزه خود در جشن نوروز ایرانیان مقیم آمریکا شرکت و با ' بان کی مون ' دبیرکل سازمان ملل نیز دیدار خواهد کرد.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور خاطرنشان کرد: این سفر به دعوت سازمان ملل متحد صورت می گیرد و دبیرکل سازمان ملل نیز در یکی از برنامه ها حضور خواهد یافت.
وی در خصوص پیشداوری برخی افراد در خصوص سفر رحیم مشایی به آمریکا، گفت: برخی از عناصر سیاسی و رسانه ای با پیشداوری غلط به این موضوع پرداختند و در پاسخ به آنان می گویم آن چه که در این سفر انجام خواهد شد در جهت منافع ملی است، ولی تمایل نفسانی برخی از عناصر سیاسی و رسانه ای برای تخریب دولت به حدی است که آنان را به ورطه مخالفت با منافع و مصالح ملی کشانده است.

**تکذیب دیدار مشایی با مقامات سیاسی آمریکا
وی برخی ادعاها در خصوص این که مشایی در سفر خود به آمریکا می خواهد با مقامات سیاسی آمریکا ملاقات کند را کذب دانست و گفت: هدف رییس دفتر رییس جمهور از این سفر دیدار با ایرانیان است.
بهداد با بیان اینکه برخی جشن های نوروزی توسط دولت مردمی آقای
احمدی نژاد را با جشن های پادشاهی و باستان گرایانه تشبیه می کنند، این تشبیه را ناشیانه و ناشی از کم اطلاعی نویسندگان این مطالب از واقعیت های تاریخی ایران دانست.
وی افزود: این تشبیه ها نوعی جفا به دین است که بهار طبیعت را با بهار دل ها یکی می داند، ما نوروز را از روزهایی می دانیم که روز خدا نامیده می شود.