واکنش نماینده مراغه به اظهارات رییس‌جمهور

به گزارش افکارنیوز،مهدی دواتگری طی تذکر خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به راستی علت خودداری رییس‌جمهور از اعلام این اسامی و تهدیدهای پیاپی چیست؟ من از رییس‌جمهور سوال می‌کنم این رفتار بلوف است، یا این‌که خود نگران افشاگری متقابل هستید؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود برخورد قانونی دادستانی با مصادیق تشویش افکار عمومی را خواستار شد.

وی هم‌چنین با اشاره به ستاد تسهیلات نوروزی گفت: ارائه خدمات مسافرین نوروزی یک ضرورت است، اما هیچ دلیلی برای برگزاری میتینگ‌های انتخاباتی به بهانه تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی وجود ندارد. ضمن این‌که در ادامه این اقدامات، معاون حقوقی و امور مجلس این جریان به دنبال گرفتن امضا از نمایندگان برای توجیه اقدام انجام شده در استادیوم آزادی است. ما نمایندگان مردم ماشین امضا نیستیم و به دلال‌های امضا و سران این جریان نیز هشدار می‌دهیم که امانتی را که ملت در اختیار ما قرار داده است، معامله نمی‌کنیم.

نماینده مردم مراغه همچنین با بیان اینکه مهلت قانونی معرفی وزیر جدید کار، تعاون و رفاه اجتماعی رو به پایان است گفت: پانزدهم اردیبهشت آخرین مهلت معرفی وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است و بعد از آن تمام اقدامات سرپرست فعلی غیرقانونی و به عنوان تصرف در اموال دولتی قابل پیگیری است و با توجه به تعطیلی مجلس در هفته آینده لازم است دولت ظرف امروز یا فردا وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند.