برخی به فکر تخریب سپاه هستند

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام علی سعیدی با بیان اینکه " آنچه برای ما از نظر عقلی و تجربی مهم است، تعبد و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری است "، گفت: همه نقطه‌نظراتی که معظم‌له بیان فرمودند در جهت ایجاد روحیه نشاط، امید، انسجام در مردم و حفظ آرامش در جامعه بوده و در نتیجه برای مسئولان ایجاد زمینه مشارکت همه‌جانبه در عرصه انتخابات لازم است.

وی با بیان اینکه " هر سخن و حرفی که موجب نگرانی مردم شود، با تدابیر و رهنمودهای رهبر انقلاب سازگاری ندارد "، افزود: وظایف برای همه تعریف شده است؛ بنابراین دولتمردان وظیفه خود را انجام دهند و به فکر حل مشکلات اقتصادی و نیازهای عمومی مردم باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه " سپاه در طول هفت سال اخیر بیشترین کمک‌ها را به دولت داشته است "، یادآور شد: سپاه هم در بخش اقتصادی و هم در بخش سازندگی و تامین نیروی انسانی در جهت تامین درخواست‌های فراگیر آقایان اقدام کرده است و هیچ‌گاه موضع منفی و خارج از چارچوب تدابیر و مصالح نظام نداشته است.

سعیدی با بیان اینکه " برخی در داخل و خارج به فکر تخریب جایگاه سپاه هستند "، تصریح کرد: اینگونه رفتارها برای این است که سپاه را از جایگاه اصلی خود خارج کنند و متاسفانه برخی در داخل این این مسیر را دنبال می‌کنند که به مصلحت نظام و انقلاب نیست، زیرا سپاه نقش بسیار مهمی در پاسداری از انقلاب دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه هیچگونه دخالتی در انتخابات نداشته و ندارد و فقط به تدابیر و معیارهای امام(ره)، رهبری و وظایف قانونی خود عمل میکند. امیدوارم دستگاههایی که تریبون دارند، طوری صحبت کنند که دشمنان سوءاستفاده نکنند.