حجت الاسلام محمد تقی رهبر تصریح کرد پرت و پلاهای رئیس دفتر رئیس جمهور نمی تواند ایران را به عنوان یک الگو معرفی کند.

به گزارش هفته نامه یالثارات نماینده مردم اصفهان در مجلس از وضعیت موجود فرهنگی در کشور انتقاد کرد و گفت: هفته گذشته که ما در قم خدمت آیات عظام مشرف شدیم، در منزل حضرت آقای صافی گلپایگانی جزوه ای ارائه شد که محتوای آن تصاویر زنانی بود که مسئولین مملکت جمهوری اسلامی در حال جایزه دادن به ایشان هستند. در حالی که این زنها با آن وضعیت زننده حجاب در برابر ایشان رژه می روند؛ من نمی دانم که باید چه کار کنیم؟

وی افزود: ما یک زمانی در دوره اصلاحات بر سر مسئولان داد و هوار می کردیم که شما چوب حراج به ارزش ها زده اید اما متاسفانه امروز آقایان با ادعای اصولگرایی هیچ دغدغه ای نسبت به این مسائل ندارند.

محمدتقی رهبر تصریح کرد: این آقایان به قول خودشان دارند سالی ۱۲ ملیارد تومان هزینه بیمه هنرمندان را می دهند. اما وقتی به مجلس احضار می شوند و از ایشان در مورد وضعیت ساماندهی مد و لباس سوال می کنیم، آقای وزیر می گوید: ما طرحی تهیه کردیم اما پول نداریم!

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس ادامه داد: مگر ما نمی گوییم که باید انقلاب اسلامی را در جهان به عنوان یک الگو معرفی کنیم؟ با این فیلم ها؟ با این موسیقی ها یا با آن پرت و پلای رئیس دفتر رئیس جمهور در مورد موسیقی که به شکل سی دی در آمده و در سرتاسر کشور توزیع شده است.