مرزهای ایران را به صدر اسلام بر می‌گردانم!

به گزارش افکارنیوز، حجت الاسلام محمدباقر خرازی از کاندیداهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعدازظهر امروز با حضور در دانشگاه مازندران در میز انتخاباتی انجمن اسلامی مستقل این دانشگاه شرکت کرد.

وی در این مراسم با اشاره به اینکه پیشرفت ما در سایه برگشت به جمال و جلال الهی است، گفت: هدف اول ما از حضور در عرصه انتخابات این است که به مردم بگوییم که اگر می‌خواهید امام زمان(عج) ظهور کند باید مردم جامعه به درجه متقین برسند.

خرازی افزود: هدف دوم من از حضور در انتخابات نیز ایجاد تصویری مثبت در اذهان نسبت به حزب الله است و هدف سوم نیز ایجاد آداب و اخلاق اسلامی در جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به بداخلاقی‌های اخیر ایجاد شده در کشور گفت: برای این آمده‌ام که بگویم می‌توان به مردم و جامعه خدمت کرد بدون اینکه حرفی از دریدن هم به میان آید.

خرازی افزود: هدف چهارم من از حضور در عرصه انتخابات نیز آموزش عملی اطاعت از فرمان ولی فقیه است و نظریه ما در انتخابات آینده تئوری " ولایت اجرایی " است و سعی داریم که در دولت خود فاصله بین فرمایشات رهبری و اجرا را برطرف کنیم.

مدیر مسئول روزنامه حزب الله در ادامه گفت: معتقدم که در ایران اگر اسلامی است، اسلام ولایی است و در عین حال ولایت ما نیز متکی به ایرانیت ما است.

وی با تاکید بر اینکه در دولت خود تخت جمشید را بهتر از قبل بازسازی می‌کند، گفت: ایران عزیز ما از ابتدا خدایی و ولایی بوده است و نشانگر آن هم این قضیه است که هیچکدام از پادشاهان ما غیر موحد نبوده‌اند.

این فعال سیاسی در ادامه با اشاره به اینکه کشورهای آذربایجان، ترکمنستان و قزاقستان جزیی از کشور ما بودهاند که باید باز پس گرفته شوند، گفت: با صراحت میگویم که ما مرزهای خود را به مرزهای صدر اسلام بر میگردانیم زیرا برای آن در زمان پادشاهان گذشته هزاران هزار خون داده شده است.