خبر اخراج کامران نجف زاده خبرنگار واحد مرکزی خبر از فرانسه تکذیب شد.

به گزارش مشرق، یک منبع اگاه گفت: نجف زاده در حال حاضر در حال تهیه گزارش است و بزودی تولیدات جدید وی بر روی آنتن خواهد رفت.

این منبع آگاه با تاکید بر اینکه نجف زاده مدیر دفتر صداوسیما در پاریس است و در صورت اخراج وی آینده خبرگزاری فرانسه در تهران مبهم خواهد بود گفت: از ابتدای سال ۸۹ تاکنون دهها خبرنگار و مستندساز فرانسوی به ایران سفر کرده اند و دفتر خبرگزاری فرانسه در تهران نیز فعالیت چشمگیری دارد.

شنیده های موثق حکایت از این دارد که اولین رنجش دولت نیکولا سارکوزی از دفتر صداوسیما در پاریس بعد از پخش گزارشی درباره نیروگاه هسته ای ارودیف فرانسه و افشای سهام ۵۰ درصدی ایران آغاز شد و به سرعت منجر به ممنوعیت حضور خبرنگار واحدمرکزی خبر در کاخ الیزه، مجلس فرانسه و جلسات سخنگوی وزارت خارجه شد و لی ممنوعیت خبرنگاری بجزدر محدوده های تعریف شده گسترش نیافته است. رییس دفتر نمایندگی صداوسیما تا امروزبا وجود محدودیت ها و کارشکنی ها ارتباط گسترده ای با ایرانیان مقیم فرانسه، نخبگان و مسلمانان این کشور برقرار کرده و برخی کارگردانان نام آشنای فرانسوی چون میشل لوکلرک وی را سفیر فرهنگی ایران در فرانسه خواندند.

تهیه صدها گزارش متنوع موجب تحول در دفتر پاریس صداوسیما شده و البته برخی گزارش ها چون مستند ارسال خون های آلوده به ایران و " گاوبازی " در پارلمان فرانسه نیز انعکاس داشت.

یکی از آخرین گزارش های نجف زاده در پاریس "کنایه ای به احمدی نژاد" بود.