به گزارش افکارنیوز، مصطفی ملایی؛ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: مردم ما صاحب شعور سیاسی بالا هستند و پایبند به قانون اساسی و شرع و آنچه که درباره انتخابات است، هستند.

وی افزود: در طول سی‌و‌چهار سال گذشته انقلاب اسلامی، شورای نگهبان وظیفه خود را بخوبی انجام داده است همچنین شورای نگهبان دربرابر عده‌ای که بخواهند با گل‌آلود کردن آب و ایجاد تشنج در جامعه نظر خودشان را تحمیل کنند قطعا برخورد خواهد کرد.

ملایی در ادامه سخنان خود پیرامون برگزاری کارناوال‌های انتخاباتی تصریح کرد: بوجود آوردن کارناوال‌های تبلیغاتی جز تقلید از غرب چیز دیگری نیست و کارناوال‌های تبلیغاتی برای ایجاد انقلاب‌های رنگی است. البته مردم دربرابر اینگونه حرکات خواهند ایستاد.

وی ادامه داد: تعیین رنگ تبلیغاتی برای انتخابات نیز برگرفته از انقلاب رنگی است که مغایر ارزش‌های و آرمان‌های انقلاب اسلامی است. کاندیداها باید بدانند که انتخاب رنگ برای تبلیغات اقدام صحیحی نیست البته تا مردم هوشیار در صحنه باشند، چنین اقداماتی به نتیجه نخواهد رسید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بعضیها با ایجاد کارناوالهای تبلیغاتی میخواهند قوه تعقل مردم را بگیرند تا مردم با احساساتشان در انتخابات حضور یابند، البته مردم بصیر ما در برابر این کارناوالهای تبلیغاتی که بوی انحراف و فتنه میدهد، ایستادگی و مقاومت خواهند کرد.