قوه قضاییه برخورد کند

به گزارش افکارنیوز، محمود تولایی رئیس سازمان بسیج علمی کشور گفت: راه‌اندازی کارناوال‌ها از سوی داوطلبان ثبت‌نام برای ریاست جمهوری توهین به شعور اجتماعی مردم است. زیرا ما کشوری هستیم که مردم به شدت سیاسی هستند و جزئیات رفتار کاندیداهای ریاست جمهوری را درک می‌کنند.

وی افزود: با آموزش‌های مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان در مورد انتخابات و حساسیت آن، درک مردم بسیار بالا رفته است و حتی از عصر روز گذشته که با راه‌اندازی کارناوال‌ها مقابل وزارت کشور تخلفاتی از سوی برخی داوطلبان ریاست جمهوری صورت گرفت، اساتید در فضای دانشگاهی نیز در مورد این مسئله با بهت و حیرت صحبت می‌کنند.

وی راه‌اندازی کارناوال‌ها را برای داوطلبان ریاست جمهوری دارای تبعات منفی دانست و گفت: کاندیدایی که دارای محتوا و برنامه باشد به فکر تفکرات باندبازی نیست ولی کسی که در زمان ثبت‌نام باندی را به دور خود داشته باشد پس از انتخاب و رسیدن به پست ریاست جمهوری نیز سعی در جبران هواداری‌های گروه خود دارد.

تولایی اظهار داشت: کاندیداها باید با فکر و برنامه رقابت کرده و برنامه‌های آینده خود را برای مردم بیان کنند.

رئیس سازمان بسیج علمی کشور با بیان اینکه برخورد با متخلفان یک مطالبه اجتماعی است، گفت: مسئولان نباید نسبت به این قضیه بی‌تفاوت باشند زیرا انجام این رفتارها پیش از آغاز تبلیغات انتخاباتی زمینه‌ها را برای آشوب پس از انتخابات فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: امیدواریم قوانینی وجود داشته باشد و قوه قضاییه با این مسئله برخورد کند. البته ما با خلا قانون مواجه هستیم زیرا اینکه از بیسواد و کمسواد هر کسی میتواند در انتخابات ریاست جمهوری کشور ثبتنام و وقت و سرمایه مردم را صرف کند یعنی در این زمینه دچار خلا قوانین هستیم.