هاشمی می‌توانست موثرتر از فتنه عبور کند

به گزارش افکارنیوز، محمد حسن ابوترابی فرد عصر امروز در نشست خبری با حضور اعضای انصار حزب الله برگزار شد در پاسخ به این سئوال که نظرش درباره نقش هاشمی در انتخابات و نحوه ورودش چیست؟ خندید و گفت: حضور پیدا کردند تا حضور شما در عرصه انتخابات پررنگ تر باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که نقش هاشمی در فتنه ۸۸ چه بود، گفت: من در همان مقطع زمانی با ایشان چند جلسه گفتگو داشتم، به نظر من ایشان می توانستند بسیار بهتر و موثرتر از فتنه و فضای غبارآلودی که بوجود آمده بود عبور کند.

سئوال دیگر این بود که با توجه به احتمال اجماع اصلاح طلبان بر سر هاشمی و اجماع کاندیداهای دولت بر سر اسفندیار رحیم مشایی در صورتی که انتخابات دوقطبی شود برای اجماع اصولگرایان حاضرید به نفع کاندیدای واحد اصولگرایان کنار بکشید؟ ابوترابی پاسخ داد: ما هم همان فضا و نگاه را به پیروزی جریان اصولگرا در انتخابات داریم و در همین مسیر حرکت خواهیم کرد و در این مسیر قطعا با دوستان گفتگو می کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات پیروز نشود پیش بینی فتنه دیگری را می کنید، گفت: من بعید می دانم. چون مردم ما اهل بصیرت هستند. ما تجاربی از سال ۸۸ آموخته ایم، از بصیرت ملت ایران مطمئن باشید با عزت و قدرت و الهام از رهنمودهای رهبری با کمترین چالش از تنگناهای پیش روی خود عبور خواهیم کرد و با اقتدار به پیش می رویم.