فتنه محل آزمون برای همه ما است

به گزارشافکارنیوز، سردار احمدرضا رادان شب گذشته در مراسم یادواره سرداران شهید فتح خرمشهر و شهدای قریه مدهنی لرستان در اجتماع باشکوه مردم این منطقه خرم‌آباد با اشاره به اینکه امشب همه ما مهمان شهدا هستیم و باید از آنها تقدیر و تشکر کرد، گفت: به شرط پایداری در دنیا شهدا کسانی هستند که فردای قیامت همانند نورافکنی در جلوی ما حرکت می‌کنند و راه را برای ما نشان می‌دهند.

وی افزود: ایران مملکتی است که آه مادر، همسر، فرزند، پدر، خواهر و برادر شهید آن را پوشانده است، مگر می‌شود، کسی در این مملکت فتنه کند و در آتش فتنه خود نسوزد.

رادان با بیان اینکه الک انقلاب هر دفعه باید تکانی بخورد تا کسانی که نقاب زده‌اند، نقاب از روی آنها برداشته شود، اظهار کرد: در مملکتی که شهید دارد، نقاب‌ها برداشته می‌شود.

وی با بیان اینکه فتنه یک محل آزمون برای من و شما است، تا ببینیم چگونه عمل می‌کنیم، اذعان داشت: در فتنه ۸۸ کسانی بودند که ما آرزو داشتیم، یک روزی جواب سلام ما را بدهند، ولی همین افراد در فتنه ۸۸ جلوی ولی خود ایستادند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور بیان کرد: این‌گونه اتفاقات در طول اسلام نیز افتاده بود، کسانی که با پیامبر بودند، در مقابل امام علی(ع) ایستادند و کسانی بودند که با امام علی(ع) بودند، اما در مقابل امام حسین(ع) جنگیدند.

رادان افزود: شمر کسی بود که در جنگ صفین فتنه را تشخیص داد و در سپاه حضرت علی(ع) تا مرز شهادت رفت، اما در روز عاشورا برای جدا کردن سر امام حسین(ع) رقابت می‌کرد، تا در میان کافران سری در میان سرها درآورد و به نوایی برسد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه باید از همین شهدا درس بگیریم، زیرا این شهدا گوش به فرمان ولی فقیه بودند و اگر ولی فقیه امر می‌کردند، بالاترین متاع خود که همان جانشان بود را فدا می‌کردند، یادآورشد: بهشت را به بها می‌دهند، نه به بهانه و شهدای ما هرچه داشتند در طبق اخلاص هزینه کردند.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما سختی‌های فراوانی را متحمل شدند و برخی از آنها از فقر تشنگی و برخی سختی‌های دیگر به شهادت رسیدند که باید از آنها درس بگیریم، یاد‌آور شد: اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم، تنها راه بصیرت داشتن است.

رادان با اظهار اینکه بصیرت چراغ نورافکنی است که پشت مه و آلودگی هوا را با آن می‌توانیم ببینیم، افزود: اگر پشت سر ولی امر حرکت کنیم، به بهشت می‌رسیم و فردای قیامت جلوی شهدا شرمنده نمی‌شویم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: زمان به سرعت سپری می‌شود، اگر از این زمان درست استفاده کنیم، روز قیامت شرمنده شهدا می‌شویم.

وی در ادامه خاطراتی را در دوران هشت ساله دفاع مقدس برای افرادی که در این جلسه بودند، بیان کرد.

در ادامه این مراسم دعای کمیل توسط صادق آهنگران در قریه صاحب‌الزمان(عج) قرائت شد.

در این مراسم که حجتالاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان، حبیب الله دهمرده استاندار لرستان و خانوادههای شهدا حضور داشتند، از خانوادههای شهدا تجلیل شد.