کاندیداها پایبند رهبری باشند

به گزارش افکارنیوز، حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود گفت: ملت ایران همواره در حمایت از ولایت فقیه هستند و خواهند ماند و فرمایش رهبری فرمایش امام معصوم و دستور پیغمبر است و هر کسی از آن دستور تخطی کند دشمن ائمه اطهار و پیغمبر(ص) است.

وی افزود: آرمان ملت فهیم ایران ولایت فقیه است و تا آخرین نفس از آرمانهای خود دست برنخواهند داشت.

خطیب جمعه هشترود تقوا را مهمترین شرط نامزد تمام انتخابات دانست و گفت: افراد بی تقوا در مسند ریاست به منافع شخصی خود و اطرافیان فکر میکند و مردم را با مشکلات روبرو میکند به همین خاطر شورای نگهبان نباید به افراد بی تقوا صلاحیت بدهد.

رشادی بی تقوایی را مشکل بعضی افراد دانست و گفت: بعضی افراد در مسند تصمیم گیری فاجعه می آفرینند و نباید افراد بی قوا در مسند بنشینند و تصمصمی گیری کنند زیرا در این موقع فساد ایجاد میکنند.

وی افزود: کاندیداها باید پای بند قوانین اسلامی باشند و دستورات مقام معظم رهبری را دستور کار خود دهند.

رشادی خطاب به کاندیدها گفت: نباید همدیگر را تخریب کنید و دعوا راه بیاندازید زیرا ما در یک کشور اسلامی زیر یک پرچم هستیم و نباید با اختلافات خود زمینه حضور و یاوه گویی دشمنان را فراهم کنید بلکه با ایجاد اتحاد و همبستگی و طابق قوانین بودن مشت محکمی به دهان یاوه گویان بزنید.

رشادی گفت: دشمنان اسلام در کمین نشسته اند و می خواهند زمینه فتنه ۸۸ را مجددا بیافرینند اما این ملت به هیچ وجه نخواهند گذاشت انها به اعمال شوم و ننگ خود برسند.

خطیب جمعه هشترود در ادامه اعمال ددمنشانه دشمنان اسلام علی الخصوص اسرائیل و آمریکا را در کشورهای اسلامی محکوم کرد و گفت: معلوم نیست آنها به دنبال چه چیزی هستند و از قتل عام مسلمانان خوشحال میشوند اما باید بدانند که روزی آه مظلومان عالم گریبان گیر آنها خواهد بود.

رشادی در ادامه به آغاز اعتکاف اشاره کرد و گفت: اعتکاف مهمترین و بهترین موقعیت برای پاک کردن گناهان و رسیدن به آرزوها و خواسته ها است و نوعی جهاد فرهنگی است ودر اعتکاف انسان روح و جانش را صیقل می دهد و با جسم پاک و دل صیقل یافته به ماه مبارک رمضان جهت مهمانی خدا می رود.