باید به ­دنبال انتخاب فرد اصلحی باشیم که تابع ولی­ فقیه و همراه ایشان باشد

به گزارش افکارنیوز، امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش طی مراسمی که به­منظور تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی هوایی با حضور حجت الاسلام صبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی، امیر نصیرزاده معاون هماهنگ کننده و جمعی از معاونین، فرماندهان و مسئولین این نیرو در هتل نهاجا برگزار شد، گفت: اصل اول در انتخابات آینده ریاست جمهوری، مشارکت حداکثری است و در مرحله بعد باید به­دنبال انتخاب فرد اصلحی باشیم که تابع ولی­فقیه و همراه ایشان باشد.

وی در ادامه با اشاره به اعلام اسامی کاندیداهای مورد تأیید شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات آینده ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: بایستی در خلق حماسه سیاسی که مورد تأکید فرماندهی معظم کل قواست، مشارکت داشته باشیم.

شاه­صفی بیان کرد: کارکنان نیروی هوایی ارتش در شرایط حساس قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بدون توجه به عواقب فردی عمل خود با حضور در مدرسه علوی به جمع انقلابیون پبیوستند و با این حرکت شجاعانه خود باعثتسریع در پیروزی انقلاب شدند.

وی افزود: نیروی هوایی همواره در خط مقدم انقلاب و جنگ تحمیلی بوده و همین امر این نیرو را به جایگاه ممتاز امروز رسانده است. نیروی هوایی ارتش اولین نیرویی بود که با حضور در مدرسه علوی با امام راحل(ره) بیعت کرد و نخستین مأموریت را با تقدیم اولین شهید در هشت سال دفاع مقدس انجام داد.

حجت الاسلام ولی‌الله صبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی نیز در این مراسم با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: ما بایستی مطیع نظر شورای نگهبان بوده و به­دنبال فرد اصلح باشیم و در تشخیص کاندیدای صالح باید به اطرافیان و حامیان وی نیز توجه داشته باشیم.

وی همچنین ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت امام علی(ع) و روز پدر گفت: یقیناً، الگوی شما که به­عنوان کارکنان ممتاز نیروی هوایی شناخته شده اید، امام علی(ع) بوده است، چرا که ایشان نیز همواره ممتاز و الگو بوده­اند.

صبری افزود: امام علی (ع) در تمام جوانب زندگی اعم از سیاسی، اجتماعی و عبادی، یک انسان کامل بودهاند که بایستی زوایای مختلف این شخصیت بزرگ را مورد توجه قرار دهیم.