آمادگی ناجا در برخورد با حاشیه‌سازی انتخاباتی

به گزارش افکارنیوز، سردار احمدی مقدم فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در همایش سراسری مسئولان و رابطین انصار حزب‌الله کشور با بیان اینکه اگر مقاومت سرسختانه ناجا مقابل هجمه‌ها نباشد بی‌حجابی در ایران رسمی خواهد شد افزود: گرچه ورود به جزئیات و مصادیق دردی از ما در این جلسه درمان نمی‌کند اما باید گفت ترویج سبک زندگی غربی دررسانه ملی ما نیز رواج شدیدی دارد. بنده برحسب ساعات کاری، می‌توانم درطول روز دقایقی را پیش از اذان ظهر به تماشای برنامه‌های سیما بپردازم. من شاهدم حتی در برنامه‌هایی که زنان متدین به عنوان کارشناس برنامه حضور دارند، ادبیات مکتب فمینیسم موج می‌زند. این درحالی است که اتفاقا کارشناسان زن حاضر درآن برنامه سریالی پیش از اذان ظهر، براساس روال تعریف شده درآن قرار بود به نفی سبک زندگی غربی بپردازند!

فمینیسم در برنامه‌های مذهبی رسانه ملی موج می‌زند


احمدی مقدم با اشاره به اینکه فمینیسم در برنامه‌های مذهبی رسانه ملی موج می‌زند، گفت: دراین شرایط برخی به نیروی انتظامی معترض بودند که چرا اقدام به جمع آوری ماهواره‌ها می‌کنید؛ چراکه اساسا فایده و اثری برآن مترتب نیست. این درحالی است که دو پاسخ برای این افراد وجود دارد اول اینکه در روز رستاخیز که این افراد مدعی شدند چرا حکومت اسلامی که خطای ما را مشاهده کرد و جلوی ما را نگرفت، باری بر دوش ما نخواهد بود و حقی از ایشان برگردن ما نیست. اما پاسخ دوم را آمار مستند بیان می‌کند که حکایت از اثر بخشی روش نیروی انتظامی در عمل دارد؛ چنانکه نسبت استفاده از ماهواره پیش از اقدامات ناجا در تهران ۶۰ درصد و در شهرستان‌ها ۴۰ درصد بود و پس از اجرای طرح جمع‌آوری انتن‌ها این نسبت در تهران به ۴۵-۵۰ و در شهرستان به ۲۰ درصد رسید.

رفتار جاهلانه ناجا و افت رای ۵ میلیونی احمدی‌نژاد!

وی به کارشکنی های صورت گرفته در مورد گشت ارشاد اشاره کرد و افزود: البته همین اعتراض درآغاز دوره دهم ریاست جمهوری نیز در مورد گشت‌های ارشاد با بداخلاقی و کار شکنی آغاز شد. براین اساس معترضین بدحجابها را به ۴ دسته تقسیم کرده بودند. آنها گروه اول را معترضین سیاسی جنبش سبز عنوان کردند و گروه دوم را شامل فاحشه‌ها دانستند. در این دسته بندی گروه سوم مانکن‌هایی بودند که توسط تولید کننده‌ها و فروشندگان لباس استخدام می‌شدند تا البسه مد روز را درمعابر تبلیغ کنند و البته گروه چهارم غفلت زده‌ها هستند که باید از سه گروه اول تفکیک شوند و تنها با همان سه گروه اول برخورد شود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: اعتراض این افراد درحالی بود که جمع تعداد افراد جمع آوری شده از سطح خیابان توسط ناجا در کل تهران روزانه تنها ۴۰ نفر بود. درشرایطی که همه می‌دانیم براساس معیارهای تعریف شده شرع، این تعداد با طی طریق در فاصله چند ده متر از همین خیابان جمهوری به ۲ اتوبوس هم می‌رسد.

احمدی مقدم به نحوه انتشار نشریه خاتون اشاره کرد و گفت: لذا براساس نظرگروه معترض نیروی انتظامی چطور می‌بایست این سه گروه را از هم تفکیک کند معلوم نیست! لابد باید از افراد دستگیر شده سوال شود که جزو کدام دسته هستند؟! در این شرایط همه شاهد بودیم که جریان انحرافی در یک جریان سازی که حد آخر در نشریه خاتون متجلی شد ادعا کرد که اگر رفتار جاهلانه ماموران ناجا نبود احمدی نژاد ۵ میلیون رای بیشتری می‌آورد.

به غیر از رهبری، حزب‌اللهی‌ها و مراجع دلگرمی نداریم

وی با اشاره هجمه شدید علیه ناجا گفت: ناجا به غیر از حمایت امت حزب‌الله و مقام معظم رهبری و برخی مراجع، پشتوانه و قوت قلب دیگری ندارد. حتی عده زیادی از ائمه جمعه هم اولویت‌های خود را از مسئله فرهنگ و عفاف وحجاب تغییر داده اند. این مقاومت سرسختانه درحالی انجام می‌شود که در صورت شکسته شدن آن باید صراحتا گفت که بی‌حجابی در ایران رسمیت خواهد یافت؛ چرا که جبران هرقدم عقب نشینی ما در این عرصه تقریبا غیر قابل جبران خواهد بود.

احمدی مقدم از برخی نهادها دولتی انتقاد کرد و گفت: امت حزب‌الله درحالی به عملکرد نیروی انتظامی انتقاد دارد که البته وارد است که مجموعه دولت با ما همراهی ندارد. صدا و سیما در حالی مسابقه بسکتبال را پخش می‌کند که به نمایش زنان حاضر درسالن می‌پردازد! وقتی به حراست ناجا گفته می‌شود چرا از ورود زنان به ورزشگاه جلوگیری نکردید اعلام می‌شود اصلا به نیروی انتظامی اعلام نشده بوده که چنین مسابقه ای قرار برگزاری دارد. این در حالی است که از طرف دیگر رئیس فدراسیون والیبال با نیروی انتظامی دعوا می‌کند که چرا جلوی ورود زنان به ورزشگاه را می‌گیرید؟!

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: وزارت ارشاد جایگاه حکومتی دیگری است که مهیا‌ساز بستر فساد است؛ یک نمونه آن پخش مستقیم مسابقات فوتبال درسینماها به شکل مختلط بود که شاهد وقوع صحنه‌های فجیعی درآن بودیم درموقع رد و بدل شدن گل دختران و پسران یکدیگر را در آغوش می‌گرفتند یا روی سن نمایش می‌رفتند و می‌رقصیدند. آقای شمقدری درحالی به عملکرد ناجا درباره منع حضور مختلط دختران و پسران اعتراض داشت که بعد از تفکیک سالن‌های نمایش توسط ناجا حضور افراد در این سالن‌ها تقریبا به صفر رسید! نیروی انتظامی درحالی درمقابل هجمه رسانه ای ایستاده که تنها قوت قلب آنان برای مقاومت حمایت روحانیت ومتدینین و نمازجمعه ای‌هاست.

فرهنگ ذبح شده آمادگو رئیس جمهور یازدهم

وی با بیان اینکه رعایت مقوله فرهنگ برای رئیس جمهوری مهم است افزود: به نظر می‌رسد با ذکر وضعیت موجود که به سختی درحال حفظ آن هستیم وموانعی که برای رسیدن به شرایط مطلوب بر سر راه ما قرار دارد، درآستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری یکی از شاخص‌های رئیس جمهور آینده باید اعتقاد به مسائل فرهنگی باشد. فرهنگ اسلامی یک بار به اسم سازندگی، یک به اسم اصلاحات ودرمرتبه آخرمعلوم نیست به چه اسمی ذبح شده است. به هر تقدیر باید گفت ناجا درحال آماده سازی طرح پلیس همیار است تا براساس آن متدینین داوطلب پس از آموزش به شکل رسمی به امر به معروف و نهی از منکر بپردازند.

ناجا هرگونه تحرکات ضد امنیت ملی را سریع و با اقتدار مهار خواهد کرد

احمدی مقدم در پایان سخنرانی خود درباره میزان آمادگی نیروی انتظامی برای مقابله با تحرکات ضد امنیت ملی در روزهای پس از اعلام نامزدهای تایید صلاحیت شده گفت: میزان آمادگی نیروی انتظامی پس از فتنه ۸۸ براساس سیاست پیش بینی حداکثری برای احتمال حداقلی تنظیم می گردد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: براین اساس ناجا با قدرت تمام آمادگی مهار هرگونه حاشیه سازی از سوی هر یک از جناحهای سیاسی و اشخاص در ایام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، را خواهد داشت. لازم به ذکر است منظور از حاشیه سازی طیفی از عملکرد شامل اردو کشی خیابانی طرفداران یک نامزد تایید صلاحیت شده تا اغتشاشات هوادارن یک نامزد رد صلاحیت شده است.

وی با بیان اینکه خواستگاه اجتماعی هرگونه تجمعات منجر به اخلال در نظم عمومی و امنیت ملی کشور می‌شود افزود: همان گروهها و طیف هایی که در فتنه ۸۸ بر موج رفتار غیر قانونی برخی از نامزدها سوار شدند. در این رابطه باید گفت براساس اطلاعات موجود تلاش غرب از تیر ماه سال گذشته براین بود تا جریان اعتراضات سیاسی را که در سال ۸۸ از شمال به جنوب تهران جریان داشت با اعمال فشار های اقتصادی تغییر ماهیت داده و آن را تبدیل به سونامی غیر قابل مهار شامل اقشار ضعیف جامعه نماید که با هوشمندی مردم فهیم ملت ایران این توطئه ناکام ماند. در این خصوص ذکر همین نکته از هوشمندی مردم کفایت می کند که در سال گذشته میزان اعتراضات صنفی کارگری با توجه به فشارهای شدید اقتصادی از قبل از آن ۳۸ درصد کمتر بود.

احمدی مقدم با اشاره به آمادگی کامل ناجا گفت: براين مبنا بايد گفت خواستگاه هرگونه تحركات ضد امنيتي احتمالي جديد كماكان همان اقشار سال ۱۳۸۸ خواهند بود كه تمهيدات كافي براي مهار سريع هر گونه اغتشاش از سوي نيروي انتظامي در نظر گرفته شده و هماهنگي هاي لازم با نهادهاي اطلاعاتي ، سپاه و بسيج انجام شده است. ضمنا سيطره ناجا بر تمام فضاهاي مجازي و اطلاع رساني قابل مقايسه با سال ۸۸ نيست ، ذكر اين نكته هم ضروري است كه براساس برآوردهاي انجام شده گستردگي هر گونه اخلال احتمالي نيز غير قابل مقايسه با ابعاد فتنه ۸۸ است و بنابراين مي توان گفت با وجود آمادگي كامل ناجا جاي نگراني خاصي وجود ندارد.