به گزارش افکارنیوز، در حالی که نامه سید حسن خمینی به هاشمی رفسنجانی درباره رد صلاحیت وی به طور گسترده در شبکه های اجتماعی و سایتهای اصلاح طلبان منتشر شده، مجتبی واحدی، مشاور سابق مهدی کروبی که اکنون در آمریکا سکونت دارد با اشاره به این نامه درباره رد صلاحیت هاشمی در صفحه فیسبوک خود نوشت:

" این نامه را که خواندم به اسفند ماه سال ۱۳۸۲ بازگشتم روز انتخابات مجلس هفتم. در منزل آقای کروبی با او نشسته بودیم کسی هم غیر از من، آقای کروبی و همسرش حضور نداشت. در آن زمان کروبی، رئیس مجلس ششم بود و کاندیدای انتخابات مجلس هفتم. گزارش های عجیبی از دخالت مستقیم بسیج در داخل حوزه های انتخابیه می رسید.

حوالی ظهر بود که پاسداران شیخ خبر دادند سید حسن خمینی و پدر همسرش سید محمد موسوی بجنوردی برای ملاقات شیخ آمده اند. موسوی بجنوردی به محض ورود فریاد کشید: «کار ما به جایی رسیده که می خواهند به زور، کیف کش رئیس دفتر فرح پهلوی را به ریاست مجلس برسانند» … هر چقدر موسوی بجنوردی، عصبانی بود سید حسن با خونسردی نشسته بود و از خود پذیرایی می کرد.

در آخر هم گفت: اینقدر حرص نخورید همه این حرف ها می گذرد و تا چند ماه دیگر همه ما به این حرف ها می خندیم. او البته همان موقع هم می خندید. اما توصیه او به بی خیالی در برابر کودتای انتخاباتی مجلس هفتم، بعدها هم با حضور مکرر در کنار رهبر جمهوری اسلامی علیرغم زندانی بودن موسوی و کروبی نشان دهد او همیشه به کودتاها می خندد و حرص خوردن دیگران برای چنین مسائلی را به طنز می گیرد. "

سایت صهیونیستی بالاترین نیز با انتشار این واکنش واحدی و با تیتری تمسخر آمیز سعی کرده است سید حسن خمینی را تشویق واکنش در مقابل نظام کند.



به گزارش دانا، در خصوص عملکرد سیاسی مجتبی واحدی و مصاحبه های تکراری وی در رسانه های ضد انقلابی و وابسته به سرویس های غربی بخصوص آمریکا و انگلیس، تعدادی از کارکنان روزنامه " آفتاب یزد " و همکاران سابق وی در بنیاد شهید هجمه بی سابقه ای علیه نامبرده و مفاسدی که داشته را در قالب کامنت های ذیل مطلب بولتن نیوز، آغاز کردند که حاکی از فساد لجام گسیخته و فسق و فجور مشارالیه دارد.

این مطالب در برگیرنده اخراج مجتبی واحدی از واحد بررسی شکایات بنیاد شهید در زمان مدیریت مهدی کروبی است که به دلیل ایجاد مزاحمت برای خانواده های شهدا و به بارآوردن رسوایی در آن واحد، تا انتقالش به سازمان اموال متروکه و اخراج مجددش به دلیل اختلاس مطرح شده است و البته هر بار با پادرمیانی شیخ مهدی کروبی بدون مجازات مانده است.

گفتنی است وی پس از آن، مدت ها در سمت ریاست دفتر مهدی کروبی در مجلس شورای اسلامی، کار خود را ادامه داده است.

ماجرای رسوایی و اختلاس نامبرده در روزنامه آفتاب یزد و دعوای خانوادگی بوجود آمده در پی افشای روابط مشارالیه با خانمی که منجر به کتک کاری توسط مادر همسر اولش با وی نیز شد توسط برخی از همکاران وی در آفتاب یزد مطرح شده است.

همچنین اشاره به فرار مجتبی واحدی به کشور امارات و امیر نشین شارجه حتی با اشاره به اسم خیابان و آدرس منزل ویلایی او نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و در کامنت ها مواردی به ریز ذکر شده و به چشم می خورد.

در یکی از این افشاگری ها ارتباط واحدی با دکتری به نام جا… در امارات برای ساخت کارخانه پتروشیمی نیز دیده می شود که معلوم نیست چنین شخصی که فاقد هر گونه درآمد خانوادگی و قابل توجهی بوده چگونه و با چه پولی و از طرف چه کسی مامور ایجاد چنین صنعت گران قیمتی آنهم در امارات شده است؟

از نکات جالب در مطالب افشا شده می توان به عدم پرداخت ۵ماهه حقوق کارکنان و خبرنگاران آفتاب یزد و فروش سهمیه کاغذ تحویلی از سوی وزارت ارشاد در بازار آزاد اشاره کرد و همچنین این سوال را مطرح کرده اند که هزینه بالای سفرهای تفریحی مجتبی واحدی به امارات و اقامت در آن کشور چگونه پرداخت شده است آیا هزینه این سفرها و خوشگذرانی ها از پول خبرنگاران آفتاب یزد و فروش کاغذ روزنامه تامین شده است.