به گزارش افکارنیوز، اولین همایش انتخاباتی علی اکبر ولایتی صبح امروز در ورزشگاه شهید حیدرنیا در تهران با عنوان " همایش بزرگ جامعه ورزشی با یار امام(ره) و یاور رهبری " با حضور جمعی از جوانان و نوجوانان ورزشکار و اعضای ستاد انتخاباتی ولایتی برگزار شد.

در ابتدای این همایش بعد از پخش سرود جمهوی اسلامی ایران و تلاوت قرآن شعار هایی از جمله " مشاور رهبری حمایتت می کنیم "، " ولایتی ولایتی چشم و امین رهبری " توسط حضار سر داده شد.

سپس یک مسابقه فوتسال میان تیم منتخب ملی پوشان جامعه ورزشی پرورش اندام و اصناف تهران برگزار شد.

ده دقیقه ای از این مسابقه نگذشته بود که علی اکبر ولایتی به همراه اعضای ستاد انتخاباتی اش وارد ورزشگاه شد و دور ورزشگاه چرخید و برای حضار دست تکان داد و وزرشکاران هم با شعار " صل علی محمد یاور رهبر آمد " و " ولایتی ولایتی حمایتت می کنیم " خوشحالی خود را از ورود ولایتی به ورزشگاه ابراز کردند.

ولایتی در وسط زمین ورزشگاه با اعضای تیم های فوتسال عکس یادگاری گرفت و هنگامیکه داشت به سمت جایگاه در نظر گرفته شده می رفت با شعار " تا دولت متمم یک یا حسین دیگر " حضار همراهی شد.

همچنین " ولایتی تو پیرو صداقتی، رقیب با رفاقتی، دولت با کفایتی، تو حامی ولایتی، تو از تبار ملتی "، " معلم اخلاق ما خوش آمدی، خوش امدی "، " صل علی محمد بوی ولایت آمد " و " مشاور رهبری حمایتت می کنیم " از دیگر شعار هایی بود که توسط حامیان ولایتی در این همایش سر داده شد.

سپس به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر دو کلیپ پخش شد که به گفته سخنگوی ستاد ولایتی این دو کلیپ توسط ستاد انتخاباتی ولایتی ساخته شده بود.

همچنین توسط ستاد حامیان ولایتی یک برگه نظرسنجی میان حضار پخش شد که ۳ سوال بدین ترتیب در آن آمده بود: ۱ - مطالبات شما از دکتر ولایتی چیست؟ ۲ - ولایتی از نگاه شما در یک جمله. ۳ - کدامیک از مفاهیم دولت متمم از اولویت های بیشتری برخوردار است: الف - متدین، ب - تجربه، ج - متخصص، د - معتدل، و - مشورت پذیری.

در ادامه این همایش پوستر هایی از عکس ولایتی با شعار دولت متمم به همراه یک شاخه گل ارکیده زرد بین حضار پخش شد.

سپس باستانی کاران به گود وزرشگاه آمدند و به انجام ورزش زورخانه ای پرداختند.

در لابه لای برنامه هایی که برای این همایش تدارک دیده شده بود همچنان شعارهای حمایت از ولایتی سر داده می شد که هر کدام با شعار قبلی تفاوت داشت. " به خون پاک شهدا ولایتی تا انتها حمایتت می کنیم " و " دکتر دوستت داریم " از دیگر شعار هایی بود که در این ورزشگاه مطرح شد.

در ادامه تعدادی از ورزشکاران رزمی کار که هریک از رشته های مختلف ورزشی از جمله کاراته، تکواندو و بوکس بودند به وسط زمین آمدند و بطور همزمان به حرکات نمایشی پرداختند.

این همایش با سخرانی دکتر ولایتی که به بیان مشکلات کنونی ورزش کشور و راه حل هایی که در دولت آینده برای برطرف کردن آن در نظر گرفته است به پایان رسید.

گفتنی است علی اکبر ولایتی عضو ائتلاف برای پیشرفت صبح امروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل و زیارت قبور شهداء تبلیغات انتخاباتی خود را سما آغاز کرد.