برخی رقبا به تخریب روی آورده‌اند

به گزارش افکارنیوز، یوسف مرادی اظهار داشت: گفتمان مورد نظر سعید جلیلی همان گفتمان انقلاب بوده که تاکنون به آن پایبند است.

وی ادامه داد: جلیلی در گفتمان انقلاب با تمسک به دو اصل ولایتمداری و خدمت بی‌منت به مردم پای به عرصه گذاشته و به دلیل شفافیتی که دارد هر روز با اقبال بیشتری از سوی مردم روبه‌رو می‌شود.

قائم مقام ستاد انتخاباتی جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد پایبندی بر اصل مقاومت را یکی دیگر از اصول گفتمان انقلاب دانست که در جلیلی متبلور است و گفت: این گفتمان در مقابل گفتمان سازش قرار دارد.

وی عنوان کرد: اکنون می‌بینیم که به دلیل همین خصیصه بارزی که جلیلی در مواجهه با گفتمان انقلاب دارد خیل عظیمی از قشر جوان و فرهیخته به سمت وی آمده و در روزهای آینده خبرهای بهتری به گوش خواهد رسید.

مرادی تصریح کرد: همه استان‌های کشور و مرکز را رصد می‌کنیم و این اقبال عمومی فزینده را نه در یک و یا دو نقطه از کشور بلکه در جای جای ایران اسلامی می‌بینیم چراکه اکنون مقاومت در برابر استکبار آمال و آرزوی هر فرد ایرانی است.

وی با بیان اینکه این روحیه در مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص جوانان به واسطه غیرت دینی و سیاسی که دارند همواره در حال تقویت و افزایش است، تصریح کرد: به همین دلیل آن‌ها به سمتی حرکت خواهند کرد که مقاومت در افق آن جایگاهی مشخص و والا دارد.

مرادی سازش در مقابل مقاومت را امری بدیهی دانست و گفت: دلیل برخی تخریب‌ها در همین است که برخی می‌بینند اقبال عمومی به روحیه و تفکر مقاومتی روز به روز در حال افزایش است.

قائممقام ستاد انتخاباتی جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه که به عیان در استان دیده میشود، اکنون رشد اقبال عمومی به جلیلی در مقایسه با سایر کاندیداها چشمگیرتر است.