به گزارش افکارنیوز، سردار محمدرضا نقدی در جمع دانشگاهیان اردبیل با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: حماسه سیاسی مورد نظر مقام معطم رهبری تنها با حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و به دور از هرگونه تنش بدست خواهد آمد.

وی افزود: وظیفه همه اقشار جامعه است که بیایند و به هرکه می‌خواهند رای داده و ثابت کنند که ملت با هم هستند؛ چراکه این امر به کاهش فشار تحریم ها منجر خواهد شد و پیام روشنی به غربی‌ها خواهد بود.

وی اظهار کرد: اگر در سال ۸۸ آن تنش‌ها رخ نمی‌داد امروز با این تحریم ها روبه‌رو نبودیم ولی متاسفانه عده‌ای در آن زمان دشمن را قلقلک دادند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امیدواریم در انتخابات پیش رو فردی اصلح، شجاع، آشتی‌ناپذیر با دشمنان و مقاوم انتخاب شود و برای انتخاب چنین اصلحی باید به بیانات مقام معظم رهبری دقت کنیم.

وی ادامه داد: آن‌هایی که امروز جاهلانه دم از سازش و ارتباط با آمریکا می‌زنند خودشان به ماهیت آمریکا واقف هستند که چگونه این رژیم استبدادی خون انسان‌ها را به شیشه کرده و بشریت را به نقطه افول اندیشه‌های انسانی و آرمانی سوق داده است.

وی تصریح کرد: سازش با کشوری که چنگال‌های آن به خون هزاران انسان آلوده شده است واقعاً تفکر غلط و اندیشه‌ای زاید است و مردم ما در ۲۴ خرداد جواب دندان‌شکنی به دشمنان و مستکبران می‌دهند و به برخی فریب‌خوردگان داخلی گوشزد می‌کنند که رابطه با آمریکا جز ننگ و عار چیز دیگری به دنبال ندارد.

نقدی به رویارویی تمام عیار نظام سلطه با ایران اسلامی در تمام صحنه‌ها و جبهه‌های فرهنگی، ‌سیاسی، اقتصادی و… اشاره کرد و افزود: امروز آمریکا در جبهه امنیتی در داخل کشورش با چالش‌های متعددی روبه‌رو است که حل این مشکلات حکام کاخ سفید را به تزلزل واقعی کشانده است.

وی ادامه داد: ما در یک پیچ تاریخی باید رسالت خودمان را به شایستگی انجام دهیم تا دنیا بفهمد که نظام‌های غرب و شرق و ایسم‌های منحط شیطانی جز تفکر باطل چیز دیگری نیست و در این میدان باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمن تفکرات خود را القا کند.

وی به اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو اشاره و اظهار کرد: در انتخابات پیش رو مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی به رییس جمهوری بله می‌گویند که ولایت‌پذیرتر از دیگران باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین از احداث۴۷ سالن صالحین و همچنین ۹ دی در استان اردبیل خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا آخر امسال ۲۶ سالن افتتاح کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: بسیجیان ما تابستان امسال نیز همچون تابستانهای گذشته در قالب طرحهای اردوی هجرت بسیجیان در صحنه حاضر شده و توانمندی خودشان را به رخ میکشند.