امیدوار رضائی میرقائد عضو هیئت رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که به شرح زیر است:

به گزارش خانه ملت، تذکر نادر قاضی پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر امور خارجه درخصوص تحرکات واقدامات لازم سیاسی و دیپلماتیک جهت توقف کشتار شیعیان پاکستان و همچنین به رئیس جمهور درخصوص حمایت همه جانبه دستگاه اجرایی کشور از قیام مردم بحرین.

تذکر سیدمحمدرضا حاجی اصغری نماینده میانه به وزیر علوم در خصوص ایجاد تمهیدات لازم به منظور جذب دانشجو بدون آزمون در کنکور و لزوم اهتمام جدی دررابطه با آن و همچین تسریع در اجرای مصوبه هیات دولت مبنی بر ایجاد دانشکده فنی مهندسی میانه.

وی همچنین به وزیر کشور درخصوص تسریع در اعلام رسمی ارتقای سطح صومعه اولیاء از توابع شهرستان میانه از حیثتقسیمات کشوری و به وزیر بهداشت درخصوص اهتمام جدی در ارتقای سطح درمانی بخش ترکمن چای میانه و نیز تسریع در راه اندازی بخش سیتی اسکن بیمارستان خام الانبیاء میانه در راستای اجرای مصوبه هیات دولت مبنی بر بازسازی بیمارستان امام خمینی این شهرستان تذکر داد.

تذکر سیدحسین نقوی نماینده ورامین و پیشوا به وزیران نیرو و جهاد کشاورزی در خصوص نظارت کامل ودقیق بر محاسبه هزینه برق مصرفی موتورهای آب کشاورزی.

تذکر مقداد نجف نژاد نماینده بابلسر و فریدون کنار به وزیر مسکن و شهرسازی درخصوص اجرای طرح بهسازی روستاهای منطقه.

تذکر محمد سقایی نماینده سیرجان سیدمهدی صادق نماینده آستانه اشرفیه، محمدرضا رضایی کوچی نماینده جهرم، سیدعنایت الله هاشمی نماینده سپیدان، احمدرضا دستغیب نماینده شیراز و جعفر قادری نماینده شیراز به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص قطع مکرر تلفن های همراه در استان های گیلان و فارس و عدم توجه وزیر محترم با وجود تذکرهای متعدد.

تذکر داریوش قنبری نماینده ایلام به وزیر نفت درخصوص لزوم تجدیدنظر درتعیین بهای گاز مصرفی منازل.

تذکر محمد دهقان نماینده چناران به رئیس جمهور درخصوص معرفی وزیر ورزش جوانان مطابق قانون و نیز معرفی وزیر راه و ترابری در موعد قانونی.