به کسی رأی دهید که به اقتدار نیروهای مسلح توجه کند

به گزارش افکارنیوز،امیر دریادار حبیب‌الله سیاری با حضور در منطقه دوم دریایی ولایت، در جمع کارکنان پایور این منطقه، ضمن قدردانی از زحمات آنها، به جایگاه منطقه دوم دریایی ولایت اشاره کرد و افزود: منطقه دوم دریایی ولایت به عنوان یکی از مناطق استراتژیک نیروی دریایی در شرق تنگه هرمز جایگاه ویژه‌ای دارد و بسیار حائز اهمیت است.

وی خطاب به حاضران افزود: شما کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت با استفاده از تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و زحمات خودتان توانسته‌اید منطقه را به اینجا برسانید، ولی باید تلاشی مضاعف در جهت رشد هرچه بیشتر و سریعتر منطقه داشته باشید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با تأکید بر ارتقای توان رزمی نیروی دریایی متناسب با تهدیدها و استفاده حداکثری از توانمندی‌های کارکنان، گفت: یقینا تهدید وجود دارد و ما خودمان را برای مقابله با آن آماده می‌کنیم تا به نقطه مطلوب و هدف نزدیک شویم.

سیاری ادامه داد: باید عملکرد چند سال گذشته خود را ارزیابی کنیم و به منظور پیدا کردن نقاط ضعف و برطرف کردن آنها، پیدا کردن نقاط قوت و توسعه دادن آنها و همچنین مشخص کردن نیازمندی‌ها و برطرف کردن آنها در کارها پیشرفت داشته باشیم، پیشرفت در کارها، به وسیله تحول در سازمان و وظایف بدست می‌آید و تحول نیز با استفاده از توانمندی‌ها و استعدادهای نهفته موجود در همه کارکنان و همچنین پای کار آوردن نیروی ایمان و همت و اراده به دست می‌آید.

وی همچنین با اشاره به بیانات فرمانده کل قوا درباره جنگ نرم خاطرنشان کرد: دشمن از پیشرفت‌های ما راضی نیست، بنابراین با ابزارهای مختلف و با بزرگ نشان دادن مشکلات و ضعف‌های کشور و کمرنگ نشان دادن موفقیت‌ها و همچنین وادار کردن مسئولان و مدیران فعال به مسیرهای فرعی و کارهای حاشیه‌ای به منظور بازداشتن آنها از رسیدگی به امور اصلی، در همه‌جا ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران را القا می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: در چنین شرایطی بصیرت و بینش، راه حل مقابله با ترفند دشمن است. هدف دشمن دور کردن ما از خط و مسیر ولایت است ولی اگر بینش سیاسی و بصیرت داشته باشیم می‌توانیم با تمام توطئه‌های دشمن مقابله کنیم.

سیاری با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ و تأکید بر شرکت گسترده در پای صندوق‌های رأی و همچنین ضرورت انتخاب فرد اصلح، اظهار کرد: به کسی رأی بدهید که به اقتدار کشور توجه داشته باشد و از این اقتدار در جهان دفاع کند و در خط ولایت باشد و به اقتدار نیروهای مسلح که موجب اقتدار کشور است توجه کند؛ چنین شخصی به خون شهدا نیز تعهد خواهد داشت.

وی در ادامه درباره حماسه اقتصادی نیز گفت: در بحثحماسه اقتصادی، نیروهای مسلح می‌توانند با صرفه‌جویی در این حماسه بزرگ شرکت داشته باشند و برای رسیدن به صرفه‌جویی باید سه شاخه مهم نگهداری، تعمیر و استفاده بهینه از امکانات را در نظر گرفت.

در پایان این دیدار از جمعی از کارکنان پایور نمونه و فعال منطقه دوم دریایی ولایت با اهدای هدایا و لوح سپاس قدردانی شد.