تقدیر ستاد انتخاباتی روحانی از حماسه‌آفرینی مردم

به گزارش افکارنیوز، ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی در کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای از حماسه‌آفرینی مردم تقدیر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: سلام و درود خدا بر مردم شریف و بزرگوار استان کرمانشاه که هم‌پای ملت بزرگ ایران، یک‌بار دیگر عظمت و اقتدار خود را به همه جهانیان اعم از دوست و دشمن نمایان کرد.

این اطلاعیه می‌افزاید: مبارک‌باد حماسه‌سازی ایرانیان و شما هم استانی‌های عزیزی که با درک شرایط حساس فعلی، سعی در ایجاد یک‌پارچگی و وحدت ملی نموده و با حضور پرشورتان، تراز ایران اسلامی را به‌مراتب ارتقاء داده و بسترهای ظهور فصل تازه‌ای از کار و تلاش و هم‌بستگی را در کشور فراهم آوردید.

این اطلاعیه تصریح می‌کند: بی‌شک حضور پرشور مردم در ۲۴ خرداد یادآور حماسه‌های انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ و دوران پرشکوه دفاع مقدس در کشور بوده و با امید به پیشرفت ایران عزیز در سایه کمک به شکل‌دهی دولت تدبیر و امید، برگ زرینی را بر سوابق درخشان خود افزودند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ستاد انتخاباتی آقای دکتر حسن روحانی ضمن تشکر از همه دل‌سوزان استان و سلیقه‌های موجود سیاسی، از همه اقشار مردم اعم از شهری و روستایی، زن و مرد و به‌ویژه جوانان پرشور و نشاط که به هر کاندیدای محترمی رای داده‌اند، تشکر و قدردانی می‌نماید.

در پایان این اطلاعیه آمده است: امید است از این پس دست در دست همدیگر و با استفاده از نیروی همه عزیزان با برنامهریزی مستمر برای ساختن ایران آباد و آزاد و پیشرفت استان کرمانشاه با کمک هم تلاش نماییم.