نامه احساسی یک دختر به احمدی نژاد

به گزارش افکارنیوز، مراسم نکوداشت از ۸ سال مدیریت جهادی دولت خدمت‌گذار و رئیس‌جمهور صبح امروز با حضور سید عزت‌الله ضرغامی رئیس‌سازمان صدا وسیما و مدیران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش‌های این سازمان برگزار شد.

این مراسم با حاشیه‌های جالبی همراه بود:

* مراسم با حضور احمدی‌نژاد از ساعت ۱۰/۲۰ دقیقه آغاز شد و عزت‌الله ضرغانی و غلامحسین الهام، احمدی‌نژاد را در بدو ورود به سالن همراهی کردند.

* در ابتدای این مراسم کلیپی احساسی به مدت ۳۰ دقیقه از ۸ سال فعالیت احمدی‌نژاد در کسوت ریاست‌جمهوری پخش شد که در قسمت‌هایی از آن نیز یک دختر بچه‌ای با حالتی گریان می‌گفت " من پدر ندارم، اما افتخار می‌کنم که پدرم احمدی‌نژاد، شجاع‌ترین مرد ایران است "؛ این سخن ان دختر بچه، اشک‌های احمدی‌نژاد را درآورد.

* در این کلیپ از برنامه‌های تبلیغاتی احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۸۸، ‌ مصاحبه با یکی از اعضای تیم‌های حفاظتی، سخنان احمدی‌نژاد در فروردین ۸۵ و ۸۶، ‌ تصاویری از سفر به کشورهای خارجی، مصاحبه علیرضا افشار شهید رسانه با رئیس‌جمهور در اولین سفر احمدی‌نژاد به سازمان ملل، سخنان احمدی‌نژاد قبل بازی فوتبال ایران و کره وپیش‌بینی رئیس‌جمهور مبنی بر صعود به مرحله بعد با شکست کره، مصاحبه رئیس‌جمهور با شبکه‌های CNN، سخنرانی در دانشگاه کلمبیا، سفر به لبنان، سفر به نیجریه، بولیوی و … پخش شد.

* یکی از اعضای تیم حفاظتی احمدی‌نژاد در این کلیپ می‌گفت: احمدی‌نژاد در سفرهای استانی بعد از رسیدگی به کارهای مردم، ساعت ۱ نصف شب اطلاع می‌داد که به فلان وزیر بگویید نرود، کارش دارم؛ خُب واقعا خیلی پرکار بود پدر آدم درمیامد.

* اجرای این برنامه بر عهده حسن سلطانی مجری شبکه‌های تلویزیونی بود که در خلال صحبت‌هایش با سرودن اشعاری از شخصیت احمدی‌نژاد تجلیل کرد.

*سخنران ابتدایی این مراسم ضرغامی رئیس سازمان صدا وسیما بود که در بخش‌هایی از سخنانش احمدی‌نژاد را به دلیل مواضع انقلابی‌اش یک چهره محبوب جهانی معرفی کرد.

* احمدی‌نژاد نیز طی سخنانی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات صدا و سیما در پوشش دادن اخبار سفرهای استانی دولت گفت که صداوسیما هم نیش‌‌هایش برایم نوش بود و هم نوش‌هایش نوش بود.

وی در بخشی از سخنانش هم درباره محرم بودن دولت به مردم گفت: دولت در حال حاضر محرمِ اسرار مردم است و مردم همه نوع پیام‌ها و اسرار خود را برای ما می‌فرستادند؛ دختری که خاطرخواه پسری بود اما دسترسی نداشت و به من نامه نوشت؛ برخی اسرار و زندگی خود را روی کاغذ می‌آورند و از من کمک می‌خواستند. حکومت اسلامی باید محرم اسرار مردم باشد.

* از دیگر نکته‌های جالب، همراه نبودن همراهان همیشگی احمدی‌نژاد در مراسم تجلیل امروز از احمدی‌نژاد بود که البته ضرغامی در سخنان خود به این نکته اشاره کرد که مسئولان دولت درخواست زیادی کرده بودند که در این مراسم حضور داشته باشند اما عذرخواهی می‌کنیم چراکه این جلسه اختصاص به مدیران رسانه ملی با احمدی نژاد دارد.

* الهام و محمد شیخان و میرتاج‌الدینی تنها همراهان احمدی‌نژاد در مراسم امروز بودند.

*حاضران در این مراسم که به حالت سکوت به سخنان احمدی نژاد گوش میداند در قسمتی از سخنان احمدی نژاد که گفت ما در دیدارها و سفرهای خارجی در اوایل که مینشستیم و گفتوگو میکردیم ما را جنگ طلب و آدمکش معرفی میکردند که من هم گفتم کی آدم کشه؛ ما اهل بهار هستیم، بهار! این جمله رئیسجمهور خندههای حاضران را به همراه داشت.