شریعتمداری: هیچ خطری نظام را تهدید نمی‌کند

به گزارش افکارنیوز، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در مراسم تقدیر از غلامعلی حداد عادل که با عنوان " مرد تقوا و تدبیر " برگزار شد، با بیان اینکه سخن گفتن در مورد استاد بزرگوار و فرهیخته، مرد تقوا، استاد حدادعادل کار آسانی نیست، گفت: بحثجدایی دین و از سیاست دو نوع است یکی به این معنا که دین در ساختار نظام حکومتی وجود نداشته باشد که خوشبختانه این خطر رفع شده و امروز جمهوری اسلامی بر مبنای آموزه های دینی شکل گرفته است.

وی افزود: یک نوع دیگر تئوری جدایی دین از سیاست که بسیار خطرناک هم هست، این است که سیاست‌ورزان در جایگاهشان از خواستگاه دین تبعیت نکنند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: یکی از ویژگی های برجسته استاد حدادعادل این است که ورودشان به سیاست از کانال دین دارای اهمیت است. حضرت آقا می فرمایند کسانی که نقشه راه نداشته باشند به بیراهه می روند و یکی از ویژگی های حدادعادل این است که به نقشه راه توجه داشتند.

شریعتمداری یکی از بااهمیت‌ترین و مثال‌زدنی‌ترین ویژگی های حدادعادل را رفتارش در ماجرای فتنه آمریکایی - اسرائیلی ۸۸ نام برد و گفت: در آن فتنه که همه به میدان آمده بودند و پیروزی خود را در انتخابات قطعی می دانستند در این شرایط کسانیکه به میدان آمدند و از انقلاب دفاع کردند و سینه خود را در مقابل رهبری سپر کردند، مانند حدادعادل کم بودند؛ چراکه بسیاری از نخبگان خود را کنار کشیدند تا به این نیزه ها برخورد نکنند و رفتار آقای حدادعادل در مناظره ها هم این چنین بود.

وی همچنین با اشاره به نتیجه انتخابات بیان کرد: به شدت بر این باورم که تلاش هایی که در انتخابات صورت گرفت، ماندگار خواهد ماند و با توجه به نتیجه انتخابات نباید متصور شویم که این تلاش ها از بین می رود. همه تلاش ها می ماند، ماندگار است و قطعا ثمره پرباری دارد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه هیچ خطری نظام را تهدید نمی کند و نباید از " هارت و پورت ها " ترسید، ادامه داد: برخی ها طوری حرف می زنند که انگار اتفاقی افتاده است، در حالی که هیچ خبری نیست، رهبری در رأس نظام است و توده های عظیم مردم در کف آن قرار دارند که چشمشان را به رهبری دوخته اند.

شریعتمداری با اشاره به مناظره های انتخاباتی خاطر نشان کرد: همه کاندیداها در این انتخابات با نجابت رفتار کردند و بعد از انتخابات همه به کاندیدای پیروز تبریک گفتند و از آن حمایت کردند و حمایتشان هم واقعی بود.