به گزارش خبرآنلاین، محمدحسن ابوترابی​فرد نایب رئیس مجلس شخصا به این مهمانان خیرمقدم گفت و اظهار داشت: حضور دو دانشمند ارجمند از کشور تونس در جلسه امروز مجلس را گرامی می​​دارم که پس از سال​ها دوری از تونس در سایه انقلاب اخیر می​توانند به کشورشان بازگردند.

وی که دوبار به جای اسم کشور تونس، از «مصر» نام برد، با تذکر پیاپی برخی اعضای هیات رئیسه مواجه شد و نهایتا از تونس به عنوان کشور آغاز کننده انقلاب​های منطقه یاد کرد.

بلافاصله پس از سخنان ابوترابی​فرد، نوبت نطق حسن کامران بود که او نیز سخنانش را با معرفی خود به عنوان رئیس​ گروه دوستی پارلمانی ایران و تونس آغاز کرد و از انقلاب مردم این کشور اعلام حمایت نمود. پس از پایان نطق وی، ابوترابی​فرد به شوخی به کامران گفت: به عنوان رئیس گروه دوستی یک سری هم به تونس بزنید و حاج خانوم را هم ببرید!

گفتنی است جاسم ساعدی نماینده شوش هم در بخشی از نطق امروز خود با انتقاد از گسترش بیکاری در کشور، گفت: پرداخت وام​های ده میلیون تومانی به این بیکاران مشکل را حل نخواهد کرد. با دادن وام​های ۱۰ میلیون تومانی به بیکاران، مشکل حل نشده و بیکار را به بدهکار تبدیل می​کنید.

وی از برخی مدیران کم مایه هم انتقاد کرد که واردات ارزان را به ادامه تولید ترجیح داده و چرخ صنعت را کند و سپس تعطیل نمودند.