مسئول نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج با بيان اينكه بايد هوشيار باشيم تا جريان فتنه در بسيج نفوذ نكند، گفت: بسيج بايد سعي كند تا در مسايل سياسي با بيان شاخصها و ملاكها و شناخت جريانها به شفافيت در جامعه كمك كند.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی بسیج، حجت الاسلام محمد کدخدایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در جمع مسئولین سازمان بسیج طلاب سراسر کشور با اشاره به نقش روحانیت در پیروزی‌های انقلاب اسلامی گفت: روحانیون ممکن است در مسیر دفاع از انقلاب با نامهربانی‌ها و بی‌مهری‌هایی از جانب برخی افراد یا گروه‌ها مواجه شوند، اما آنچه به کار روحانیت ارزش می‌دهد اخلاص و توجه به رضای خداوند در فعالیت‌ها است که بایستی همچون گذشته طلاب بسیجی به عنوان مشعل داران انقلاب مسیر را برای جامعه روشن کنند.

وی در خصوص اقدامات طلاب شرکت‌کننده در اردوهای راهیان نور اظهار داشت: ‌راهیان نور و کار بزرگ اعزام دانش آموزان سال دوم مقطع متوسطه به مناطق عملیاتی جنوب کشور در طول سال که به دست سازمان بسیج صورت می‌گیرد فرصت مناسبی است تا روحانیون نقش خود را برای بصیرت‌بخشی به جوانان و ترویج ارزش‌های اسلام و انقلاب ایفا کنند.

کدخدایی ادامه داد: در کاروان‌های راهیان نور که عموما از تمامی اقشار جامعه شرکت دارند، چه بسا افرادی که حتی با انقلاب و نظام عناد داشته باشند حضور دارند، اما روحانیون به عنوان مروجین فرهنگ اسلام و انقلاب باید با بصیرت بخشی به جذب این افراد بپردازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شروع فعالیت‌های برخی از جریان‌ها و احزاب مخالف انقلاب از هم اکنون برای ورود به انتخابات مجلس نهم، تصریح کرد: باید هوشیار باشیم تا جریان فتنه در بسیج نفوذ نکند.

وی افزود: در هر قشری ممکن است افرادی سودجو و منفعت طلب وجود داشته باشد، در بسیج طلاب سعی کنیم از نفوذ برخی از طلاب که گرایش ضدانقلابی و منافقانه دارند جلوگیری کنیم تا زحمات خالصانه طلاب بسیجی با ایمان و پاک که در سطوح مختلف نظام مشغول کارند زیر سوال نرود.

كدخدايي در پايان با اشاره به نقش كم نظير بسيج از ابتداي انقلاب در بصيرت افزايي جامعه در مراحل مختلف به ويژه در جريان انتخابات گذشته اظهار داشت: بسيج بايد سعي كند تا در مسايل سياسي با بيان شاخصها و ملاكها و شناخت جريانها به شفافيت در جامعه كمك كند.