رضا تقی​پور در ابتدای پاسخگویی به نمایندگان خود را متعهد به پاسخگویی به مجلس دانست و با بیان اینکه باید همراه هیات دولت به کردستان می​رفته، اظهار داشت: از مردم کردستان به دلیل تاخیرم پوزش می​خواهم ولی انشالله پس از پاسخگوی به نمایندگان در خدمت آنها هم خواهم بود.

به گزارش خبرآنلاین، قاضی​پور که از سوی محجوب هم با وزیر صحبت می کرد، خطاب به وی گفت: ما قصد محاکمه شما را نداریم بلکه می خواهیم با اصلاح امور وزارتخانه​تان پرچم جهاد اقتصادی را به شما بدهیم!

وی با بیان اینکه متاسفم که داماد ارومیه را مورد سوال قرار می دهم، ادامه داد: من سوگند خورده​ام که به وظایف نمایندگی​ام عمل کنم و به همین دلیل ناگزیر از سوال از وزیر هستم چون دستم به معاونان ایشان که نمی​رسد!

پس از پایان سوال وی، محمدحسن ابوترابی​فرد که به جای لاریجانی ریاست مجلس را بر عهدده داشت، خطاب به نماینده ارومیه گفت: لابد چون آاقی وزیر داماد ارومیه هستند از پاسخ ایشان هم قانع شدید، اینطور نیست؟

قاضی​پور که گویا از شوخی نایب رئیس​مجلس ناخرسند بود، در پاسخ گفت: از متلک شما تشکر می​کنم و حتما به هیات رئیسه هم تذکر می​دهم که بدانند کارشان چیست.

اما نهایتا او و محجوب از پاسخ​های وزیر ارتباطات قانع شدند.