در حالی که ماجرای شایعه برکناری حجت الاسلام والمسلمین مصلحی از وزارت اطلاعات با حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب خاتمه یافت اخبار متفاوتی از گوشه و کنار پیرامون حرکت یکپارچه باند نفوذی دولت به گوش می رسد .

به گزارش آتی نیوز به نقل از صراط نیوز، روزنامه ایران، پس از انتشار خبر استعفای مصلحی از سوی خبرگزاری جوانفکر این خبر را برای چاپ در روزنامه آماده کرده بودند که بلافاصله با توجه به تکذیب این شایعه و اعلام مخالفت رهبری با کناره گیری مصلحی این روزنامه خبر قبلی خود مربوط به استعفای ایشان را حذف کرده و خبر بعدی یعنی، مخالفت حضرت آقا با عزل وزیر اطلاعات را تیتر کرده و پس از اتمام صفحه بندی روزنامه را زیر چاپ می برند.

بنا بر این گزارش، رئیس باند نفوذی و منحرف داخل دولت، پس از اطلاع از انتشار خبر مخالفت مقام معظم رهبری با کناره گیری وزیر اطلاعات، ضمن تماس با عوامل خود در روزنامه دولت به آنها دستور می دهد که همان خبر استعفا را چاپ کنند و روزنامه ایران به فرموده!! ایشان و در حالی که چند هزار نسخه از آن چاپ شده بود، چرخه چاپ را متوقف کرده و دستور ابلاغ شده را اجرا می کند!!

در همین راستا جوان فکر مدیر عامل ایرنا هم پس از اطلاع از اینکه خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی خبر ابقای حجت الاسلام مصلحی در وزارت اطلاعات ر ا منتشر کرده است دستور حذف دوباره خبر را با اشاره رئیس باند یاد شده و از طریق تماس تلفنی به خبرگزاری تحت مدیریت خود صادر می کند!!
این در حالی است که در لحظه انتشار خبر ، جوان فکر در کشور هند به سر می برده است .