نحوه فعالیت کارگروه‌های فراکسیون رهروان برای تعامل با دولت آینده مشخص شد

به گزارش افکارنیوز،حجت‌الاسلام و المسلمین حسین سبحانی‌نیا با اشاره به جلسه ظهر امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: در این جلسه در مورد فعالیت و نحوه کار کارگروه‌های تشکیل شده

این فراکسیون برای تعامل با دولت بحثو بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه بر لزوم فعالیت هرچه بیشتر و سریعتر کارگروه‌های تاکید شد و مقرر گردید تا ملاک‌ها و معیارهای تعیین شده هماهنگی‌های لازم صورت گیرد تا براساس آن در مورد وزرای پیشنهادی نظر داده شود.

همچنین کمال‌الدین پیرموذن عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مورد جلسه امروز این فراکسیون گفت: در این جلسه در مورد حضور جدی کارگروه‌های این فراکسیون و تعامل با تیم مورد نظر دکتر روحانی و به طور کلی تعامل با دولت یازدهم تاکید شد.

به گفته وی حضور فعال و تاثیرگذار و بدون سهم‌خواهی با هدف روی کار آمدن وزرایی کار بلد و منصف و تاثیرگذار در خلق حماسه اقتصادی هدف نهایی شورای مرکزی در تعامل با دولت برای تعیین کابینه یازدهم است.

پیرموذن با بیان اینکه طبق تصمیم شورای مرکزی کارگروه تخصصیتر فعالیت میکند، گفت: قرار است بعد از معرفی وزاری پیشنهادی، کارگروهها جلساتی را با این وزار برگزار کرده و سپس گزارشی را به اعضای مجمع عمومی ارایه کنند.