سران فتنه نباید در مراسم تحلیف حضور یابند

به گزارش افکارنیوز،حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس، پیش از پایان جلسه علنی امروز صبح پارلمان در تذکر شفاهی اظهار داشت: براساس اصل ۶۷ قانون اساسی نمایندگان به قرآن سوگند خوردند که از حریم اسلام دفاع کنند؛ شاید شنیده باشید که در برخی از رسانه‌ها منتشرشد که در ماه مبارک رمضان وقتی یک خانم محجبه در خیابان‌های تهران به یک خانم لاابالی و مبتذل تذکر داده که حجاب خود را رعایت کند، این خانم با آن خانم محجبه برخورد کرده است.

وی ادامه داد: آن خانم این خانم محجبه را زیر مشت و لگد گرفته و چادر از سرش کشیده است. البته گفته می‌شود که این اتفاق روبروس کانکس نیروی انتظامی بوده و حالا جای سوال است که چرا وقتی یک زن فاطمی در ماه رمضان به وظیفه خود عمل می‌کند، مورد گستاخی قرار می‌گیرد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: این اتفاق در حالی رخ داد که اگر خانمی مورد هتاکی یک مسلمان قرار می‌گرفت، به رگ غیرت برخی‌ها برمی‌خورد و کمیته تشکیل می‌دادند، اما حالا که به یک خانم محجبه توهین شده چرا این افراد بی‌تفاوت هستند.

حسینیان بر همین اساس تاکید کرد: هیئت رئیسه باید پیگیری کند که قوه قضائیه و نیروی انتظامی چه اقداماتی در این زمینه انجام دادند واگر اقداماتی انجام نشده، مورد پیگیری قرار گیرد، چرا که این اقدام یک برنامه از پیش تعیین شده برای برخورد با حزب‌اللهی‌ها بود که باید به آن واکنش جدی نشان داد.

وی در ادامه تذکر خود به مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب نیز اشاره کرد و گفت: مسئولیت برگزاری این جلسه با مجلس شورای اسلامی است و اینکه چه کسانی در مراسم تحلیف حضور داشته باشند و یا چه کسانی به این مراسم نیایند، به نظر مجلس بستگی دارد.

وی افزود: نباید چنین سخنانی که گفته می‌شود فلانی از انگلیس و یا شخص دیگری از ایتالیا می‌آیند، مطرح شود. نباید مطرح شود کسانی که جزو سران فتنه بودند و هنوز هم از فتنه اعلام برائت نکردند، در جلسه حضور خواهند داشت. چرا که ما هنوز رفتار گستاخانه این شورش‌گران در واقعه عاشورای ۸۸ و یا روز قدس را فراموش نکرده‌ایم و از خاطرمان نرفته که این افراد ازشورشیان حمایت کردند.

نماینده مردم تهران برهمین اساس تاکید کرد: این مجلس وارثشهدای بزرگی است و نباید اجازه داد که این مسائل حتی مطرح شوند. مقام معظم رهبری در دیدار شب گذشته خود با کارگزاران نظام ناراحتی‌شان را از فتنه اعلام کردند.

حسینیان تاکید کرد: ما نباید فتنه را فراموش کنیم و هیئت رئیسه مجلس هم باید این دو نکته را لحاظ کنند، چرا که کسانی که تعلیق غنیسازی را به ما تحمیل کردند نباید در مجلس حضور پیدا کنند و مطمئن باشید اگر این افراد در مجلس حاضر شوند، مجلس حزباللهی واکنش نشان میدهد.