تشکیل حزب فراگیر باهنر هنوز کلید نخورده

به گزارش افکارنیوز،احمد نیک فر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه مجوز جدیدی از سوی باهنر برای انتشار روزنامه ارائه نشده است، گفت: ما سه سال پیش که درکنگره جامعه مهندسین تشکیل حزب فراگیر را مصوب کرده و به این جمع‌بندی که روزنامه منتشر کنیم هم رسیدیم براین اساس در آن زمان که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده بود، مجوز روزنامه پیشرفت را دریافت کردیم.

وی افزود: از آنجا که بحثتشکیل حزب فراگیر مجدد مطرح شده است درصدد هستیم، بعد از راه‌اندازی حزب، پیگیری‌های لازم را برای انتشار این روزنامه انجام دهیم، البته نمی‌دانم فعلا مجوز روزنامه قانونی است یا لغو شده است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه مدیرمسئول روزنامه و زمان انتشار آن اظهارداشت: صاحب امتیاز روزنامه محمد رضا باهنر است ولی فعلا زمان انتشار آن مشخص نیست چرا که باید ببینیم تکلیف حزب چه خواهد شد.

" باید منتظر بمانیم تا اعضای کابینه به مجلس معرفی شده و دولت یازدهم آغاز به کار کند، ضمن آنکه ما فقط در جلسات داخلی خود در خصوص حزب صحبت می‌کنیم و فعلا به صورت رسمی آن را کلید نزده‌ایم. "

وی در ادامه با اشاره به اینکه امیدورام هرچه زودتر با رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو کنیم، گفت: درخواست خود را برای این دیدار فرستاده‌ایم اما فعلا برای این دیدار زمان مشخصی از سوی دفتر رئیس جمهور منتخب تعیین نشده است، بنا داریم در دیدار با روحانی دیدگاه‌ها و نقطه نظراتمان را در خصوص دولت آینده بیان و حمایت خود را از رئیس جمهور منتخب اعلام کنیم.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: روحانی در زمان انتخابات ریاست جمهوری نظرات و دیدگاههای خود را تقسیمبندی کرد و بنده امیدوارم بتواند شعارهایش را محقق کند.