روایت پرزیدنت ۹۲از دیدار مجلسی‌ها با روحانی

به گزارش افکارنیوز، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز با حجت‌الاسلام حسن روحانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

نمایندگان حاضر در این دیدار، با تبریک مجدد انتخاب روحانی به ریاست جمهوری کشورمان گفتند که فضای امید و نشاط برآمده از پیروزی گفتمان اعتدال در انتخابات ۲۴ خرداد، فرصت مناسبی را برای حل مشکلات مردم به ویژه در زمینه اقتصادی فراهم کرده است.

نمایندگان مجلس با بیان اینکه در سایه فضای آرام و اعتدالی می توان مشکلات کشور را حل و فصل کرد، افزودند: همه باید کمک کنیم تا رئیس جمهور منتخب بتواند در فضایی آرام اعضای کابینه را انتخاب و مسئولیت امور کشور را بر عهده گیرد.

نمایندگان حاضر در این دیدار صمیمانه که از مدتی قبل خواستار ملاقات با رئیس جمهور منتخب بودند، با تأکید به اینکه فضای مجلس برای همکاری با دولت روحانی مثبت است، متذکر شدند «نباید نظر شخصی برخی نمایندگان درباره دولت یازدهم را که به تحکیم فضای امیدبخش کنونی کشور کمکی نمی کند، به کل مجلس تعمیم داد».

رئیس جمهور منتخب نیز در این دیدار که در محل استقرار موقت وی انجام شد، تأکید که فضای میان دولت و مجلس باید حل مشکلات و معضلات کشور و مردم را هدف قرار دهد.

حجت‌الاسلام روحانی گفت: در اولین فرصت که میسر باشد اعضای کابینه را به مجلس معرفی می‌کنم و با اطلاعی که از فضای صمیمی مجلس دارم، مطمئنم نمایندگان با توجه به مصالح کشور تصمیم خود را اتخاذ می کنند.

وی تصریح کرد: اینجانب و نمایندگان محترم مجلس، منتخب مردم هستیم و همه باید به خواست مردم در انتخابات ریاست جمهوری پاسخ مثبت دهیم و در مسیر اجرای خواست اکثریت مردم حرکت کنیم.

رئیس جمهور منتخب در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: همه باید توجه کنیم که فضای امروز کشور با دوران مبارزه انتخاباتی متفاوت و اکنون فضای همدلی و همکاری است و دوره رقابتهای انتخاباتی گذشته است.