به گزارش افکارنیوز، تعدادی از وزرای پیشنهادی دولت یازدهم فردا با اعضای کمیسیون‌های مختلف مجلس دیدارخواهند داشت.

فردا(دوشنبه) و یک روز بعد از اعلام اسامی وزرای پیشنهادی رییس‌جمهور به مجلس، برخی از وزرا برای آغاز رایزنی برای گرفتن رای اعتماد به مجلس خواهند رفت تا با اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس دیدار داشته باشند.

یکی از اولین کمیسیون‌هایی که زمان جلسه با وزیر پیشنهادی را اعلام کرده، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بود که اعلام کرده است فردا دوشنبه ساعت دو بعدازظهر با محمد جواد ظریف وزیر پیشنهادی برای وزارت امور خارجه دیداد خواهد کرد.

کمال علی پور از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس اما در مورد دیدار اعضای این کمیسیون با وزرای پیشنهادی در حوزه اقتصادی می‌گوید کمیسیون تلاش خواهد کرد که این جلسات هر چه سریع‌تر برگزار شود اما هنوز قرار رسمی برای جلسه با گزینه ی پیشنهادی وزارت اقتصاد و دارایی، مقرر نشده است.

سالک، از اعضای هیات رییس کمیسیون فرهنگی هم می گوید با این که آقای علی جنتی وزیر پیشنهادی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز قولی برای حضور در جلسه ی فردای این کمیسیون نداده است، هنوز معلوم نیست که فردا کمیسیون فرهنگی میزبان وزیر پیشنهادی باشد یا خیر.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن، الله وردی دهقانی هم می‌گوید احتمال زیادی وجود دارد که این کمیسیون فردا میزبان وزیر پیشنهادی صنعت و معدن و تجارت باشد اما این جلسه هنوز قطعی نشده است.

همچنین نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات هم در مورد حضور احتمالی وزرای پیشنهادی علوم و آموزش و پرورش در جلسه فردای این کمیسیون، آن را بعید دانسته و ابراز امیدواری کرده است که به محض مقرر شدن جلسه تاریخ و ساعت آن اعلام خواهد شد.


سایر کمیسیون ها هنوز در مورد زمان دیدار با وزرای پیشنهادی اظهار نظر نکردهاند.