به گزارش افکارنیوز،آخرین جلسه از دیدارهای وزیر دادگستری دولت دهم با کارکنان وزارت دادگستری در فضایی صمیمی و در آخرین روزهای فعالیت دولت دهم برگزار شد.

سید مرتضی بختیاری در این دیدار که با حضور معاونین و مدیران ارشد وزارت دادگستری، سازمان تعزیرات حکومتی و کارکنان این وزارتخانه برگزار شده بود، ضمن تقدیر از خدمات غلامحسین الهام وزیر پیشین دادگستری، حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی را فردی لایق، انقلابی و ارزش‌مدار دانست و از انتخاب وی به عنوان وزیر دادگستری در دولت یازدهم استقبال و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم رئیس الساداتی، معاون وزیر دادگستری ضمن تقدیر از اقدامات بختیاری در ۴ سال گذشته گفت: پیگیری امور زندانیان و زندان‌ها، مسائل مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی و تلاش همه جانبه برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های وزارت دادگستری از جمله اقدامات ارزشمند وزیر دادگستری در ۴سال گذشته است.

وی دست یابی به ساز و کار و جایگاه مناسب برای فعالیت کنوانسیونهای مالکیت معنوی، مبارزه با فساد، ملاقاتهای مردمی وزیر دادگستری در سفرهای استانی و پیگیری مستمر امور مراجعه کنندگان را از دیگر خدمات وزیر دادگستری برشمرد.