سید حسن خمینی: دولت با روند مقبول مشکلات را حل کند

به گزارش افکارنیوز،حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی صبح امروز در حاشیه تجدید میثاق رییس جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های امام خمینی(ره) به مناسبت آغاز هفته دولت، گفت: حضور برادر عزیز و گرامی ریاست محترم جمهوری دکتر حسن روحانی را به همراه اعضای هیات دولت که با نگاه تیزبین و دقیق آقای روحانی انتخاب شده‌ا‌ند خیر مقدم عرض می‌کنم و امیدوارم مشکلات موجود در زمینه معیشت و همچنین مشکلاتی که در زمینه داخلی و خارجی وجود دارد را از پیش رو بردارد.

وی ادامه داد: در جامعه شاهد آن هستیم که مردم با امید بسیار زیاد به فکر، دست، اندیشه و سخن دوستان در دولت محترم توجه دارند و ما این امید را گرامی می‌داریم و در واقع آن را نقطه اتکاء دولتمردان می‌دانیم و ما نیز همراه مردم چشم امید به فردای بهتر سرزمین‌مان داریم.

وی افزود: مشکلات آنچنان انباشته شده است که کسی انتظار حل کوتاه‌مدت آن را ندارد و حل این مشکلات در روندی مناسب و شیبی مقبول خواسته‌ای است که مردم از همه عزیزان و دولتمردان به خصوص رییس جمهور محترم دارند و ما این را به خوبی خوشبختانه تا امروز شاهد هستیم.

سید حسن خمینی در ادامه سخنان خود با تشکر از دولتهای قبلی گفت: برای شهیدان بزرگوار این روزها از جمله شهید باهنر و رجایی طلب علو درجات را از خداوند متعال خواستاریم.