اکرمی: انتظارات مردم از دولت بسیار بالاست

به گزارش افکارنیوز،سید‌رضا اکرمی رئیس جدید شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و امام جماعت مسجد سلمان نهاد با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: این هفته هفته بسیار قابل احترام و قابل تجلیلی است. در این هفته ما بزرگانی را از دست داده‌ایم. مرحوم رجایی و باهنر جان خود را فدای خدمت به کشور کردند. آنها فداکاری‌های بزرگی انجام داده‌اند.

وی افزود: ما از گذشته بسیار دور صحبت نمی‌کنیم بلکه به گذشته‌ای نزدیک اشاره داریم. ما باید به یاد آنها باشیم و پاسدار اندیشه و راه آنها بوده تا در قیامت از شفاعت آنها بهره بگیریم و مشمول شکایت آنها نباشیم.

رئیس جدید شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به اینکه شرایط کنونی کشور شرایط بسیار حساسی است گفت: انتخابات سال ۹۲ از جهات گوناگون یک انتخابات ویژه بود و ما باید این مقطع تاریخی را مغتنم بشماریم.

وی افزود: از بیست و چهارم خرداد ماه امید، آرامش و محبت را می‌توان به وضوح در میان مردم لمس کرد.

امام جماعت جدید مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: از خداوند می‌خواهیم تا دولتمردان ما را به فضل خود با تدبیر و تداوم در خدمت به مردم یاری دهد.

وی با اشاره به اینکه انتظارات مردم از دولت بسیار بالا است گفت: البته در کشور ما ظرفیت‌ها نیز بسیار بالاست و ما می‌توانیم به کشوری آباد و آزاد و الگو در منطقه تبدیل شویم.

اکرمی در پایان از امام جماعت سابق مسجد نهاد ریاست جمهوری نیز تقدیر و قدردانی کرد.